(C) Pressence Public Relations |
Wiesz jak rozmawiać z reporterem? Gdzie patrzeć? Jak się ubrać? Co robić z rękami? Czy pracownicy wiedzą jak się zachować kiedy zadzwoni reporter? Co będzie jeśli ekipa telewizyjna zjawi się w firmie bez zapowiedzi lub zaskoczy Cię na parkingu przed domem? Potrafisz odpowiedzieć na najtrudniejsze pytania? Każda branża potrzebuje lidera, który potrafi rozmawiać z mediami i opinią publiczną. Dzięki szkoleniu medialnemu pokazujesz w mediach to, co w Tobie najlepsze – bez naśladowania kogokolwiek. Nasze szkolenia medialne są skuteczne, bo mają praktyczną i logiczną konstrukcję:
Jeśli odpowiesz na nasze pytania na szkoleniu medialnym, dasz sobie radę z każdym pytaniem reportera w każdej sytuacji. Oto 10 powodów dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu medialnym:
Pomożemy w każdej z tych sytuacji – i wielu innych. Nasz telefon: 77 441 40 14. Najlepsi Klienci Najlepsi Klienci szkoleń medialnych mają trzy wspólne cechy:
Nasze szkolenia medialne pomagają lepiej komunikować się:
Prowadzimy także szkolenia medialne dla zarejestrowanych i aktywnych organizacji charytatywnych – za mniejsze pieniądze. Interakcje z mediami są specjalistyczną umiejętnością wymagającą specjalnego szkolenia. Na szkoleniach Pressence Public Relations tłumaczymy jak przygotować się do kontaktów z mediami i zachować się w zaskakujących sytuacjach. Uczymy jak mówić, żeby ludzie zapamiętali to, na czym Ci najbardziej zależy. Doskonalimy umiejętności komunikacji i zwiększamy pewność siebie przed kamerą i mikrofonem. Trener koncentruje się na indywidualnym stylu każdej osoby, specyfice organizacji i otoczenia biznesowego. W zależności od celów, potrzeb i budżetu oferujemy szkolenia medialne na trzech poziomach zaawansowania: Bez względu na poziom zaawansowania szkolenia Klient ma do wyboru jeden z czterech pakietów: 1. platynowy, 2. złoty, 3. srebrny i 4. brązowy. Opis dodatkowych korzyści w czterech pakietach: I. Pakiet platynowy
II. Pakiet złoty
III. Pakiet srebrny
IV. Pakiet brązowy
W Bazie Wiedzy jest ponad 1000 artykułów poradniczych o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej, mediach społecznościowych, prezentacjach i wystąpieniach publicznych. Przykładowe zestawienie stu najlepszych artykułów o PR publikowanych w "Pressence Newsletter" znajdziesz tutaj. W przypadku szkolenia medialnego poza siedzibą Klienta oferujemy też przerwy kawowe i lunch dla każdego uczestnika. Rabat na kolejne szkolenie jest ważny przez 12 miesięcy. Rabaty nie sumują się z innymi promocjami. Praktyka i teoria Nie ma nic bardziej pożytecznego na szkoleniu medialnym od praktyki i nic bardziej wartościowego od teorii, która sprawdza się w życiu, na przykład w czasie gry komunikacyjnej. Nasze szkolenia medialne są interaktywne. Symulacje na ćwiczeniach są wzięte prosto z życia i tak sugestywne, że uczestnicy czasem zapominają, że to tylko szkolenie. To właśnie wtedy uczestnicy przekonują się czy w obliczu realnego zagrożenia spocą im się dłonie i jak długo będą wahać się przed podjęciem ryzykownej decyzji. Takie ćwiczenia katalizują daleko idące zmiany w nawet bardzo odpornych na sugestie pracownikach. Program szkolenia Nie ma dwóch identycznych Klientów, tak jak nie ma dwóch identycznych wywiadów. Kładziemy nacisk na wywiady w sytuacji kryzysowej z uwzględnieniem rodzaju mediów (prasa, radio, telewizja) i ich kategorii (media lokalne, krajowe, branżowe). Przykładowy program szkolenia medialnego dla pracowników organizacji pozarządowej (cztery osoby) 9:00-10:30 – Sesja szkoleniowa (prezentacja, analiza przypadku, dyskusja, praca w grupie)
10:30-10:40 – Przerwa na kawę 10:40-12:10 – Sesja szkoleniowa (prezentacja, burza mózgów, dyskusja, praca w grupie)
12:10-12:20 – Przerwa na kawę 12:20-13:50 – Sesja szkoleniowa (prezentacja, odgrywanie ról, dyskusja, praca w grupie)
13:50-14:00 – Przerwa na kawę 14:00-15:30 – Ćwiczenia wypowiedzi przed kamerą i analiza
15:30-15:45 – Jak przygotować się do wywiadu dla mediów w 15 minut 15:45-16:00 – Podsumowanie szkolenia (5 rzeczy, które trzeba zrobić po szkoleniu medialnym) Program każdego szkolenia jest dopasowany do indywidualnych potrzeb. Zobacz jak wygląda pierwsza strona naszej ankiety przed szkoleniem medialnym (pdf, 58 KB). Ewaluacja szkolenia Efektywność szkolenia oceniamy na czterech poziomach, korzystając z metody Donalda L. Kirkpatricka:
Ocena efektywności szkolenia na pierwszym poziomie (reakcja) i drugim poziomie (nauka) jest uwzględniona w cenie szkolenia. Ze względu na metodykę ewaluacji (poziom zmiany zachowania – trzy miesiące po szkoleniu, poziom efektów – termin zależy od celów) wartościowa ocena efektywności szkolenia na pozostałych dwóch poziomach może wiązać się z dodatkowym kosztem zależnym o wielkości grupy, czasu analizy, dokładności badania i indywidualnych potrzeb. Kilka liczb z ankiet badania satysfakcji z naszych szkoleń medialnych:
Zobacz jak wygląda pierwsza strona naszej ankiety po szkoleniu medialnym (pdf, 670 KB). Studium przypadku Okropny wypadek na lekcji chemii. Dziecko zmarło na lekcji wychowania fizycznego. Mobbing w szkole doprowadził do samobójstwa nauczycielki. Informacje o wypadkach i tragediach w placówkach oświatowych zawsze wywołują ogromne emocje. Dyrektorzy szkół i nauczyciele muszą wiedzieć jak komunikować się z mediami w sytuacjach kryzysowych. Kiedyś kuratoria mogły polegać na swoich rzecznikach prasowych. Dzisiaj reporterzy nie chcą rozmawiać z rzecznikiem – wolą kontakt z bezpośrednimi świadkami zdarzenia. Pressence Public Relations oferuje szkolenia medialne i kryzysowe dla dużych grup w przystępnych cenach. Robimy szkolenia dla szkół podstawowych, średnich i wyższych. Jednym z naszych Klientów była szkoła dla uczniów niepełnosprawnych w południowo-zachodniej Polsce. Dyrekcja poprosiła nas o pomoc po informacjach w mediach o molestowaniu uczennicy przez nauczyciela szkoły. Na 4-godzinnym szkoleniu dla wszystkich nauczycieli przekazaliśmy podstawowe informacje o komunikacji w takiej sytuacji. Przygotowaliśmy kluczowe komunikaty i odpowiedzi na pytania jakie najczęściej zadają media. Opracowaliśmy także strategię i plan działania i komunikacji po postawieniu nauczycielowi zarzutów przez prokuratora. Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymali dostęp do naszej regularnie aktualizowanej Bazy Wiedzy o komunikacji z mediami. Co mówią nasi Klienci Oto pięć opinii Klientów o naszych szkoleniach medialnych:
Wszystkim naszym Klientom gwarantujemy poufność. To o czym rozmawiamy na szkoleniu medialnym zostaje tylko między nami – bez wyjątku i na zawsze. Pytania i odpowiedzi Nie ma udanego szkolenia medialnego bez odpowiedzi na pytania uczestników. Oto pytania z ostatnich szkoleń i nasze odpowiedzi opublikowane w miesięczniku "Pressence Newsletter":
Inwestycja w szkolenie medialne Cieszy nas kiedy Klienci traktują szkolenia jak inwestycje umożliwiające obniżenie innych kosztów, na przykład koszt wprowadzenia na rynek nowego produktu lub usługi, zmiany strategii lub zarządzania sytuacją kryzysową. Cena szkolenia zależy od terminu, miejsca, programu, liczby uczestników i pakietu dodatkowych usług. Nie zależy od wybranego poziomu (podstawowy, średnio zaawansowany czy zaawansowany). Respektujemy wszystkie przepisy upoważniające Klienta do zwolnienia z podatku VAT. Zapraszamy do kontaktu i skorzystania z naszej oferty szkoleniowej. Nasz telefon: 77 441 40 14. Więcej informacji o szczegółach naszej oferty wyślemy na życzenie. Nasz adres: biuro@pressence.com.pl. PS. Lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o naszych szkoleniach medialnych jest tutaj. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |