(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Chcesz PR? Chcesz PR?









Wyobraź sobie, że wszystkie ptaki śpiewają tak samo, wszystkie chmury mają ten sam kształt i wszystkie owoce smakują tak samo. Kto chciałby takiego świata?

Nasza kultura docenia wyjątkowość, nagradza za oryginalność, promuje największych i najmniejszych. Średniacy giną w tłumie.

Co możemy zrobić dla Twojej marki?

Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej półgodzinnej konsultacji PR.

Wystarczy wypełnić formularz i wysłać go do Pressence Public Relations.

Konsultacja będzie udzielona w oparciu o przesłane dane. Wszystkie informacje traktowane są jako poufne.

Przed wypełnieniem formularza zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.


Imię (imiona):*
Nazwisko:*
Firma / Organizacja / Instytucja:*
Stanowisko:
Adres e-mail:*
Adres witryny WWW:
Telefon:*
Najlepsza pora do kontaktu telefonicznego:
Adres pocztowy [kod pocztowy, miasto, ulica, numer]:
Preferowana forma kontaktu [e-mail, telefon, poczta]:
Pola oznaczone * są obowiązkowe.



 

1. Czy strategia komunikacji Twojej organizacji w pełni wspiera jej misję i najważniejsze cele marketingowe?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

2. Czy masz wrażenie, że połowa budżetu na reklamę i promocje jest marnowana, ale nie wiesz, która połowa?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

3. Czy przed przystąpieniem do tworzenia planu kampanii komunikacyjnej robisz badania ilościowe i/lub jakościowe?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

4. Kiedy klienci szukają określonego produktu/usługi, czy - Twoim zdaniem - pierwsze co przychodzi im do głowy to nazwa Twojej organizacji?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

5. Czy Twoja organizacja ma silną pozycję w najbardziej dochodowych segmentach rynku?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

6. Czy uważasz, że nawet wysokie koszty sprzedaży i dystrybucji oraz najwyższe marże dla pośredników nie są w stanie zapewnić Twoim produktom wystarczającej obecności i dostępności na rynku?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

7. Czy pozytywne informacje/artykuły w mediach mogą korzystnie wpłynąć na Twoje interesy?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

8. Czy masz sygnały, że Twoi sprzedawcy nie potrafią obsłużyć klienta zgodnie z oczekiwaniami?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

9. Czy minęło ponad pół roku, kiedy ostatnio przeglądałeś materiały marketingowe pod kątem aktualności nazwisk, dat, liczb, cen i zdjęć?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

10. Czy Twoja organizacja ma bliskie i trwałe relacje z mediami, które się nią interesują?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

11. Czy oczekujesz większej rozpoznawalności Twojej organizacji na rynku?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

12. Czy Twoja organizacja po partnersku traktuje swoich głównych interesariuszy (pracowników, dostawców, dystrybutorów)?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

13. Czy masz wątpliwości kto jest Twoim kluczowym klientem?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

14. Czy w ciągu ostatnich kilku lat były tematy, którymi chciałeś zainteresować media, ale nie zostały one nagłośnione, gdyż:

a. nikt nie wiedział jak skontaktować się z mediami.

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:


b. nikt nie miał na to czasu.

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:


c. obawiałeś się, że media źle zrozumieją Twoje intencje.

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:


 

15. Czy obawiasz się, że sprzedajesz swoje produkty/usługi za drogo lub za tanio?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

16. Czy logo Twojej organizacji jednoznacznie ją identyfikuje i pokazuje czym się zajmuje?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

17. Czy masz trudności z odnalezieniem Twojej witryny WWW przez internetowe wyszukiwarki?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

18. Czy masz nieznany rynkowi wyróżnik (USP) i z tego powodu nie sprzedajesz tyle, ile byś chciał albo nie jesteś postrzegany tak, jak byś sobie tego życzył?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

19. Czy wprowadziłeś na rynek nowe produkty i/lub usługi w ciągu ostatnich 12 miesięcy?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

20. Czy nie wiesz dokładnie, które produkty i/lub usługi i w jakiej kolejności wprowadzać na rynek, a które ulepszać?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

21. Czy testujesz w Internecie nowe produkty i usługi za pośrednictwem list dyskusyjnych i grup konsumentów?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

22. Czy czujesz, że opakowanie produktu wymaga zmiany?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

23. Czy wizerunek Twojej marki odbiega od Twoich oczekiwań?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

24. Czy brakuje Ci nowych pomysłów marketingowych? Lub odwrotnie, masz tyle pomysłów, że nie możesz ich wprowadzić w życie?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

25. Czy Twoja organizacja systematycznie bada potrzeby, wyobrażenia, preferencje i zachowania klientów?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

26. Czy najważniejsze osoby w Twojej organizacji potrafią dobrze przemawiać, a ich publiczne prezentacje i wystąpienia są dynamiczne, przekonujące i motywują do działania?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

27. Czy zdarza się, że klienci znajdują błędy literowe w Twoich materiałach marketingowych?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

28. Czy potrzebujesz drugiej pary oczu, dzięki której będziesz mieć pewność, że wszystkie informacje przekazywane klientom, dostawcom, pracownikom i akcjonariuszom są jasne, klarowne i zrozumiałe?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

29. Czy oczekujesz lepszych efektów pracy Twojego działu public relations i marketingu?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

30. Czy systematycznie monitorujesz konkurencję i czy znasz jej silne i słabe strony?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

31. Czy badałeś strategię, taktykę i zasoby konkurencji dzięki wykorzystaniu informacji w Internecie?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

32. Czy Twoja organizacja wyprzedza technologicznie konkurencję?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

33. Czy często odnosisz wrażenie, że nie zatrudniasz właściwych pracowników?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

34. Czy wykorzystujesz witrynę internetową do rekrutacji pracowników?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

35. Czy wykorzystujesz Internet do szkolenia i komunikacji z pracownikami, dostawcami, sprzedawcami?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

36. Czy Twoja organizacja ma plan komunikacji kryzysowej i czy ten plan jest systematycznie przeglądany i aktualizowany?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

37. Czy monitorujesz dyskusje w chat roomach i na listach/forach dyskusyjnych, żeby poznać opinie o Twoich produktach, usługach, firmach i markach związanych z Twoją branżą?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

38. Czy masz kłopoty ze znalezieniem kompetentnych, doświadczonych i skutecznych specjalistów public relations do wewnętrznego działu PR, którzy potrafią pracować dla osiągnięcia wyznaczonego celu bez prowadzenia za rękę?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

39. Czy chciałbyś wiedzieć co jutro prasa może napisać o Tobie i/lub Twojej organizacji?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:

 

40. Czy zgodzisz się z opinią, że Twoja organizacja przynosi oczekiwany zysk?

tak nie nie wiem

Opisz krótko dlaczego:





Jeżeli masz ochotę na bezpłatną półgodzinną konsultację, prosimy o krótkie opisanie firmy/organizacji/instytucji i podanie, które działania public relations z naszego portfolio mogą pomóc w zrealizowaniu Twoich celów.

 

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Naciśnij przycisk "Wysłanie informacji", aby wysłać formularz do Pressence Public Relations.

 

Proszę o przesłanie kopii wiadomości na podany w formularzu adres e-mail.

   

 

Szanujemy i chronimy Twoją prywatność.

 

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Naciśnij przycisk "Wysłanie informacji", aby wysłać formularz do Pressence Public Relations. Uprzejmie informujemy, ze kopia wiadomości zostanie przesłana na podany w formularzu adres e-mail.

Wkrótce się skontaktujemy.

 

Jeśli pomożemy skutecznie, powiedz o tym znajomym.

 

P.S. Odpowiemy na każde konkretne pytanie. Pressence Public Relations zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu i głębokości swoich odpowiedzi. Pragniemy pomóc, ale nie zamierzamy ogołocić półek z najcenniejszych aktywów.


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone