(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Kontakt z Pressence Public Relations








Pomyśl o Pressence Public Relations kiedy:

  1. potrzebujesz odważnych i oryginalnych rozwiązań w codziennej komunikacji.
  2. Twoja organizacja zmienia się i - jak sądzisz - sprawna komunikacja pomoże w zarządzaniu zmianą.
  3. chcesz, żeby public relations wspomogło marketing.
  4. chcesz przełożyć swoje sukcesy na jasne i sugestywne opowieści.
  5. potrzebujesz szkolenia medialnego lub nie wiesz czy go potrzebujesz.
  6. przygotowujesz się do symulacji kryzysowej.
  7. pracujesz nad planem kryzysowym.
  8. pragniesz wzmocnić swój zespół bez zatrudniania dodatkowych pracowników.
  9. zmagasz się z kryzysem lub czujesz, że się zbliża.
  10. szukasz ludzi, którzy naprawdę są ważni dla Twojej organizacji.

Rozmowa z nami nic nie kosztuje i pierwsze spotkanie, którego celem jest poznanie Twoich potrzeb i przygotowanie oferty, też jest bezpłatne.

Oto trzy proste metody kontaktu z nami:

  1. Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz, który będzie automatycznie przesłany do Pressence Public Relations.
  2. Kontakt przez pocztę elektroniczną: biuro@pressence.com.pl.
  3. Jeśli wolisz kontakt indywidualny, prosimy o telefon do Pressence Public Relations. Nasz numer: 77 441 40 14.




Godziny pracy

poniedziałek 9:00-19:00

wtorek 9:00-19:00

środa 9:00-19:00

czwartek 9:00-19:00

piątek 9:00-19:00

sobota 9:00-14:00

Telefon do kontaktu w sytuacji kryzysowej: +48 515 245 412 (czynny całą dobę).





Nasz adres

Pressence Public Relations

Pl. Teatralny 11/33

45-056 Opole

Dane identyfikacyjne

NIP - 754 166 06 16

REGON - 531314575

Konto bankowe:

Santander - 63 1090 2851 0000 0001 4172 4222

Uwaga: Nie zgadzamy się na otrzymywanie niezamówionych informacji handlowych. Przesyłanie takich informacji jest sprzeczne z art. 10 ust. 3 i 24 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Prosimy także o niewykorzystywanie naszych danych do celów telemarketingowych.


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone