(C) Pressence Public Relations |
Mamy do zaoferowania bezpłatną prenumeratę biuletynu "Pressence Newsletter"
Nasz magazyn dostępny jest tylko w Internecie (w formacie HTML). Jesteśmy przekonani, że zainteresuje on każdego kto:
Jeżeli w miesiącu masz czas na lekturę tylko jednego newslettera o PR, chcemy, żeby to był właśnie Pressence Newsletter. OCHRONA PRYWATNOŚCI: Pressence Public Relations nie udostępni nikomu Twojego adresu e-mail. Koniec. Kropka. Uwaga: Lektura Pressence Newsletter może nieodwracalnie zmienić Twoje myślenie o PR. Zapraszamy do wypełnienia zgłoszenia. Tak, tak... Jeszcze jedna witryna WWW prosi Cię o imię, nazwisko i e-mail :-) Podaj swoje dane, abyśmy mogli nawiązać współpracę: Lubisz przyjemne niespodzianki? Jeszcze dzisiaj otrzymasz 7 praktycznych prezentów:
"Pressence Newsletter jest dla mnie bardzo przydatnym w codziennej pracy kompendium wiedzy z zakresu PR. Uważam, że jego najmocniejszym wyróżnikiem, oprócz treści jest forma. Jej zwięzłość świetnie systematyzuje obszar działań PR-owca, od najważniejszych do mniej znaczących. Polecam lekturę Pressence Newsletter i życzę nam czytelnikom, abyśmy nigdy nie zostali wyróżnieni tytułem Media Gapa :)" – Dorota Weres, PR Manager "Wyróżnik Pressence Newsletter? Ciekawe przykłady z życia. Dogłębne analizy opisywanego problemu. Wskazówki, gdzie można sięgnąć po szczegółowe informacje, pogłębić wiedzę. Myślę, że powinni go czytać też dziennikarze." – Adam Pawlicki, Główny specjalista ds. PR, Stadion Śląski Sp. z o.o. "Przyznam się bez bicia – Pressence Newsletter to jedyny newsletter, który ma to szczęście, że oprócz tego, że przychodzi na moją skrzynkę, jest czytany ;) A czytam w wannie. Albo z dzieckiem na ręku. Albo czekając, aż się ziemniaki ugotują. Teksty są tak krótkie, że da się je ogarnąć w sytuacji, gdy nie można poświęcić uwagi czemuś bardziej skomplikowanemu. Można się zgadzać lub nie, ale poczytać zawsze fajnie." – Renata Szczepocka, Szczecin "Pressence Newsletter jest regularnie dostarczanym źródłem informacji, które wykorzystuję w codziennej pracy. Często jest inicjatorem kreatywnych pomysłów. Co więcej, jego lektura pozwala na chwilę odprężenia w czasie popołudniowej przerwy w pracy. Polecam osobom zajmującym się PR oraz marketingiem – doskonała forma przekazu: lekko, na temat i z humorem." – Magdalena Kraszewska, PR Manager "Lubię czytać Pressence Newsletter, bo jest sympatyczny. Poza tym może dać inspirację do działania w konkretnych sprawach i wzmocnić nasze (rzeczników, piarowców) argumenty w rozmowach z szefami. Traktuję go także jako forum dyskusyjne, na którym można rozwiązywać pojawiające się problemy – to ważne." – Violetta Ruszczewska, Biuro Prasowe Zarządu Województwa Opolskiego "Mogę śmiało powiedzieć, że Pressence Newsletter to dla mnie niewyczerpana kopalnia pomysłów." – Anna Branica, PR Manager, AdRem Software sp. z o.o. , Kraków "Niech za cały mój komentarz do kilku przeczytanych numerów Pressence Newsletter posłuży fakt, że polecam go studentom wszystkich studiów podyplomowych PR, na których wykładam (m.in. SGH i UW)." – Wiesław V. Uziębło, Public Relations Director, OLYMPUS Centrum Edukacji i Rozwoju Biznesu "Jestem prenumeratorem Pressence Newsletter i muszę powiedzieć po lekturze 2-3 artykułów, że chowacie tam prawdziwe skarby. Ich atuty to zrozumiały, przemawiający do czytelnika język i konkrety." – Witold Sokołowski, www.epr.pl "Prenumeruję newsletter i polecam go znajomym – każdy kto przychodzi do nas do firmy (często na zlecenia) otrzymuje w pakiecie info o rejestracji :) Dobra robota." – Arkadiusz Szczepański W najnowszym numerze Pressence Newsletter (191 / 1 września 2018) przeczytasz m.in.: 1. Dlaczego PR jest jak golf W golfie nie ma marginesu na błędy: wygrywasz albo przegrywasz. Każdy kto zawodowo zajmuje się PR często spotyka szefów firm, którzy doskonale znają się na PR. Oni wiedzą o PR wszystko. Zatrudniają specjalistów PR nie dlatego, że nie wiedzą jak "to się robi", ale dlatego, że nie mają na to czasu. Tacy szefowie zawsze jednak znajdą chwilę, że sprawdzić jak sobie radzisz i chętnie podpowiedzą co poprawić. PR nie jest tak skomplikowane jak chirurgia mózgu czy loty w kosmos, ale jestem przekonany, że nikt nie sugeruje chirurgowi mózgu lub astronaucie co ma robić. Każdy może zajmować się PR. Każdy może prowadzić szkolenia medialne. Każdy może specjalizować się w komunikacji kryzysowej. Każdy może być kim chce. Ale to nie znaczy, że może robić to dobrze. Na naszych szkoleniach PR spalamy mnóstwo kalorii tłumacząc, że to, czego szefowie firm chcą wcale nie musi pokrywać się z tym, czego potrzebują. Lubię tłumaczyć tę różnicę odwołując się do golfa. [...] 2. Czego kanarki uczą o zarządzaniu kryzysowym Lepszą częścią odwagi jest ostrożność. Kanarki. Wiesz dlaczego trafiły do kopalni? Górnicy zabierali kanarki na szychtę, gdyż ptaki dzięki wrodzonej wrażliwości na metan i tlenek węgla wyczuwały z dużym wyprzedzeniem zagrożenie wybuchem. Kanarki w zależności od stężenia groźnych gazów stroszyły piórka, spadały na dno klatek lub padały martwe. Dzięki obserwacji ptaków górnicy wiedzieli kiedy opuszczać niebezpieczne miejsca. W jaki sposób rozpoznajesz w swojej firmie pierwsze sygnały o zagrożeniu? Z jakich korzystasz narzędzi? Kto Ci pomaga? Oto 7 sygnałów, że Twoja firma może wpaść w tarapaty: 1. Kanarek: Wypadek nie został szybko zlokalizowany i opanowany. Od pierwszych minut kryzysu firma powinna dążyć do jak najszybszego jego opanowania. Na pewno pomaga w tym plan kryzysowy (masz taki, prawda?). Odrobina szczęścia też nie zaszkodzi (jak wszędzie). Plan minimum to niepogarszanie sytuacji. Każda chwila wahania lub gry na zwłokę wydłuża niewspółmiernie czas trwania kryzysu, zwiększa straty oraz koszty powrotu do normalnej działalności. [...] 3. 6 prostych prawd o zarządzaniu kryzysami Czasami ludzie potkną się o prawdę. Każda firma wcześniej czy później (najczęściej za wcześnie) stanie oko w oko z kryzysem. Niestety, najbardziej popularną strategię kryzysową w polskich firmach można streścić w kilku słowach: "To u nas nigdy się nie zdarzy." Nic bardziej mylnego. Kryzys przyjdzie kiedy się go najmniej spodziewasz ("Gdyby to zdarzyło się w przyszłym tygodniu...") i raczej nie będzie to zdarzenie, którego nie zauważą media ("Kto powiedział o tym mediom?"). Zanim przekonasz się na własnej skórze jak się kończy lekceważenie przygotowania do kryzysu, poznaj 6 prostych prawd o zarządzaniu kryzysowym, które pomogą opracować strategię obrony reputacji i marki oraz komunikację z mediami i opinią publiczną. 1. Na początku będzie bolało (czasem nawet bardzo), ale lepiej pocierpieć na początku niż na końcu. Staraj się zachować spokój i zimną krew. Postaw na obiektywizm i fachowość. Ci, którzy są właściwie przygotowani do zarządzania kryzysem i potrafią szybko rozwiązać problem, cierpią krócej i na koniec są silniejsi. Ludzie (klienci, partnerzy handlowi, liderzy opinii, itp.) widzą w nich firmy, których nie jest w stanie pokonać największe nieszczęście. [...] Chcesz rzucić okiem na zestawienie stu najlepszych artykułów Pressence Newsletter? Kliknij tutaj. "Faktycznie, pochwały materiałów Pressence Newsletter, które wyczytałam na jednym z portali nie są ani na jotę przesadzone. Bardzo interesujące teksty. I przydatne w codziennej pracy." – Monika Mück, Ad rem Public Relations, Warszawa "Za każdym razem, kiedy kolejny numer Pressence Newsletter trafia do mojej skrzynki mailowej, czuję się jakbym dostała bardzo cenny i miły prezent." – Magdalena Krzemińska, tłumacz języka francuskiego, Legionowo "Jak zwykle jest tam kilka tematów, które łatwo czyta się w wolnej chwili, albo "od deski do deski" – w porze relaksu. Sposób i forma czytania dowolna dzięki wygodnej konstrukcji pisma. Żadnych zbyt długich rozdziałów. Przyjemne czytanie o ważnych sprawach – tak najkrócej mogę określić to, co Pressence Newsletter ma w sobie." – Grzegorz Kowal, Warszawa "Wiele tekstów Pressence Newsletter i przytoczonych w nich przykładów jest wręcz genialnych do wykorzystania podczas wewnętrznych szkoleń. Pracownicy działu marketingu, project managerowie i ich asystenci także powinni coś wiedzieć o skutecznej komunikacji." – Aneta Mitko, PR agencji interaktywnej digital One "W zalewie spamu, nudnych informacji, źle napisanych artykułów, Pressence Newsletter wyróżnia się żywym, pełnym emocji językiem i ciekawymi artykułami. Piątka za całokształt. Za humor i odrobinę autoironii duży plus." – Przemysław Surma, Kraków Chcesz przeczytać wybrane artykuły z Archiwum Pressence Newsletter? Kliknij tutaj. Co miesiąc będziesz otrzymywać najnowsze wydanie naszego biuletynu, a w nim specjalistyczne artykuły, fachowe komentarze, sprawdzone porady i praktyczne wskazówki jak:
I jeszcze ta fantastyczna oferta cenowa! Biuletyn jest bezpłatny :-) 3 powody dlaczego lepiej czytać Pressence Newsletter online:
Prosimy tylko o Twoje imię, nazwisko i adres e-mail. To uczciwa oferta w zamian za kapitał wiedzy i doświadczenia, który dajemy do Twojej dyspozycji. "Hmmm, czemu czytam Pressence Newsletter??? Po prostu mnie "wciągnął", a że pracuję jako marketing manager pewnego miesięcznika korzystam z Pańskich sugestii. Muszę przyznać, że są one trafne i przydają mi się w mojej szalonej pracy!!!" – Jolanta Zbieg, Warszawa "Wielką radość sprawia mi czytanie Pressence Newsletter, a także artykułów archiwalnych. Znakomity język, łatwo przyswajalny i zrozumiały. Fantastyczny dobór przykładów." – Andrzej Nowak, asystent EURES, Powiatowy Urząd Pracy, Bytom "Dlaczego prenumeruję Pressence Newsletter? Bo jest rewelacyjny. Czyta się go łatwo, szybko i przyjemnie, a przy tym dostarcza nie tylko dobrze rozumianej czystej rozrywki – zawsze znajdę temat, który zmusi moje oporne zwoje mózgowe do refleksji." – Agnieszka Jóźwiak, Łódź "Bardzo cenię sobie materiały Pressence Newsletter, choć jego odbiorcą jestem od niedawna. Od czasu do czasu wykorzystuję je m.in. ze studentami przy okazji moich epizodów dydaktycznych." – Mieszko Czarnecki, rzecznik prasowy/asystent rektora, Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, Szczecin "Bardzo chętnie zerkam, tym bardziej, że od niedawna prowadzę własną działalność PR i głowę mam zawsze pełną pytań." – Barbara Hernas, Warszawa Pressence Newsletter jest wysyłany TYLKO do tych, którzy wypełnili zgłoszenie prenumeraty – czytelników, przyjaciół, klientów i kilku konkurencyjnych agencji PR :-) Zapraszamy do wypełnienia zgłoszenia. Podaj swoje dane, abyśmy mogli nawiązać współpracę: Poszukujemy ciekawych tematów o Twoich sukcesach w PR. Zamierzamy opisać najciekawsze w naszym biuletynie. Napisz do nas na adres: newsletter@pressence.com.pl. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |