(C) Pressence Public Relations |
Oto przykładowe ćwiczenie ze szkolenia medialnego dla pracowników firm farmaceutycznych. Rzecznik prasowy międzynarodowej firmy farmaceutycznej odpowiada na pytania dziennikarzy na konferencji prasowej. Firma jest oskarżona o przekupywanie lekarzy (oferowanie darmowych szkoleń w atrakcyjnych kurortach) w celu zwiększenia sprzedaży swoich leków. I. Przeczytaj pytania dziennikarzy i oceń czy pytanie jest: a. neutralne/grzeczne b. tendencyjne/agresywne
II. Teraz usłyszysz te same pytania przeczytane przez lektora. Czy chcesz zmienić niektóre wcześniejsze oceny? Dlaczego? III. Oto odpowiedzi na zadane pytania. Oceń ich trafność i stosowność. Powiedz, które są: a. neutralne/grzeczne - zmierzają do wyjaśnienia sprawy b. tendencyjne/agresywne - pokazują brak chęci wyjaśnienia sprawy
IV. Przygotuj własne odpowiedzi tak, aby zadowolić dziennikarzy i jednocześnie nie zdradzić żadnej firmowej tajemnicy. V. Przedstaw swoje wersje odpowiedzi partnerowi, który wcieli się w rolę dziennikarza. Obserwuj jego reakcje. Czy jesteś z nich zadowolony? Co Ciebie zaskoczyło? Dlaczego? VI. Poproś partnera, żeby przeczytał Twoje odpowiedzi. Nadal jesteś zadowolony? Co możesz poprawić? |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |