(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Krótki kurs PR Szkolenia PR






Tutaj nie ma obcych, tylko znajomi,
którzy się wcześniej nie spotkali.
- William Butler Yeats


Chcesz wystąpić w radiu i telewizji?

Chcesz przeczytać o swojej firmie w ogólnopolskiej gazecie?

Chcesz, żeby dziennikarze dzwonili do Ciebie z prośbą o wypowiedź?

Public relations to proces dostarczania mediom aktualnych, ważnych i ciekawych informacji, aby przekazali je swoim czytelnikom, słuchaczom i widzom. PR w szerszym znaczeniu oznacza zarządzanie komunikacją społeczną, promocję produktów, usług i wydarzeń oraz wpływ na opinię publiczną.

Wiele osób sądzi, że rozgłos w mediach przychodzi znikąd. Nie wiedzą ile kryje się za tym pracy. Nie wiedzą, że reporterzy mogą zrobić z przekazaną im informacją prawie wszystko. Nie rozumieją wszystkich niewidocznych działań, rozmów, negocjacji, budowania relacji, które poprzedzają publikację artykułu.

Public relations nie jest reklamą, gdyż nie polega na kupieniu miejsca na stronie gazety lub czasu antenowego. PR ma większy wpływ od reklamy, bo wykorzystuje zaufanie do informacji przekazywanych przez media.

Po naszym krótkim kursie public relations inaczej spojrzysz na media. One na Ciebie też.

  1. Wykreujesz się na rzecznika branży.
  2. Wzmocnisz wiarygodność Twojej profesji.
  3. Stworzysz pozytywny wizerunek organizacji.
  4. Zmienisz percepcję Twojej osoby, nastawienie opinii publicznej i zachowanie klientów.
  5. Zwiększysz zainteresowanie produktem i/lub usługą.
  6. Odbudujesz utraconą reputację.
  7. Położysz kres nieprzespanym nocom pełnym pytań dlaczego tylko konkurencja może liczyć na dobre PR.

Sukces w public relations w dużej mierze zależy od efektywnej współpracy z reporterami, redaktorami, wydawcami i producentami. To oznacza respektowanie terminów, planów produkcyjnych, dostępność, elastyczność, kontakty z właściwymi ludźmi i dostarczanie informacji na czas.

No to nie traćmy czasu. Kliknij tutaj.

PS. PR pomaga tylko tym, którzy tego potrzebują :-)


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone