(C) Pressence Public Relations |
Tutaj nie ma obcych, tylko znajomi, Chcesz wystąpić w radiu i telewizji? Chcesz przeczytać o swojej firmie w ogólnopolskiej gazecie? Chcesz, żeby dziennikarze dzwonili do Ciebie z prośbą o wypowiedź? Public relations to proces dostarczania mediom aktualnych, ważnych i ciekawych informacji, aby przekazali je swoim czytelnikom, słuchaczom i widzom. PR w szerszym znaczeniu oznacza zarządzanie komunikacją społeczną, promocję produktów, usług i wydarzeń oraz wpływ na opinię publiczną. Wiele osób sądzi, że rozgłos w mediach przychodzi znikąd. Nie wiedzą ile kryje się za tym pracy. Nie wiedzą, że reporterzy mogą zrobić z przekazaną im informacją prawie wszystko. Nie rozumieją wszystkich niewidocznych działań, rozmów, negocjacji, budowania relacji, które poprzedzają publikację artykułu. Public relations nie jest reklamą, gdyż nie polega na kupieniu miejsca na stronie gazety lub czasu antenowego. PR ma większy wpływ od reklamy, bo wykorzystuje zaufanie do informacji przekazywanych przez media. Po naszym krótkim kursie public relations inaczej spojrzysz na media. One na Ciebie też.
Sukces w public relations w dużej mierze zależy od efektywnej współpracy z reporterami, redaktorami, wydawcami i producentami. To oznacza respektowanie terminów, planów produkcyjnych, dostępność, elastyczność, kontakty z właściwymi ludźmi i dostarczanie informacji na czas. No to nie traćmy czasu. Kliknij tutaj. PS. PR pomaga tylko tym, którzy tego potrzebują :-) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |