(C) Pressence Public Relations |
Teoria i praktyka public relations łączy wiedzę i doświadczenie z wielu dziedzin. Specjalista PR, oprócz książek o sztuce public relations, ma w swojej bibliotece także publikacje z zakresu psychologii, socjologii, marketingu i reklamy. Nowe milenium przynosi praktykom public relations ekspansję globalizacji, niewyobrażalne możliwości wykorzystania Internetu oraz coraz większe zaniepokojenie etycznymi aspektami tej profesji. Nowe wydanie książki skupia uwagę na tych trendach i dylematach. Całość podzielono na pięć rozdziałów. Autorzy opisują kolejno rolę, proces, strategię, zastosowanie i taktykę public relations w procesie komunikacji. Książka podkreśla zjawisko coraz większego zróżnicowania zarówno odbiorców działań PR jak i wśród samych praktyków public relations. Coraz większą rolę odgrywają kobiety i mniejszości etniczne. Autorzy tłumaczą jak kształtuje się opinia publiczna i w jaki sposób praktycy PR wykorzystują to do osiągania własnych celów. Wyjaśniają zasady doboru mediów w zależności od grupy docelowej oraz sposoby docierania do liderów opinii. Opisują zasady prawne, którym podlegają praktycy PR. Książka przedstawia praktyczne sposoby wdrażania działań PR, w których istotna jest wrażliwość wobec klientów, pracowników, lokalnej społeczności, mniejszości etnicznej. Podstawą tej misji jest budowanie wizerunku organizacji jako porządnego obywatela. W tej edycji całkowicie zmienione są rozdziały PR Casebook i PR Insights. Pierwszy zawiera aktualne studia przypadków, drugi ciekawe dane, fakty i pryncypia PR. O aktualności tego wydania stanowi m.in. analiza masowych działań public relations związanych z próbą usunięcia Billa Clintona z urzędu prezydenckiego. Z jednej strony omówione są starania przeciwników Billa Clintona, z drugiej reakcja Białego Domu po ujawnieniu skandalu związanego z Moniką Lewinsky. Inne pasjonujące studia dotyczą sprawy pokrycia przez koncerny tytoniowe kosztów leczenia chorób spowodowanych przez palenie papierosów, skandalu wokół olimpiady w Salt Lake City, brytyjskiej księżnej Diany, nowego wizerunku księcia Karola, sukcesu zabawki Furby, miejsca Pentagonu w filmowym świecie Hollywood i rekrutowania studentów przez uniwersytety przy wykorzystaniu Internetu. W rozdziale o procesie działań PR czytelnik przeczyta o promocji turystycznych atrakcji Turcji, premierze oprogramowania Windows 95 i kampanii wyborczej czekoladowych drażetek M&M, której celem był wybór dodatkowego koloru dla cukierków (wygrał kolor niebieski). Książka zawiera dwa zestawienia adresów witryn internetowych dla praktyków PR.
Nowe wydanie książki, która pierwszy ukazała się na rynku 20 lat temu. Przedstawia prekursorów public relations oraz powiązania PR z socjologią, prawem i etyką. Tłumaczy zagadnienia komunikacji społecznej i zarządzania kryzysowego. Zawiera informacje o komunikacji on-line. Uczy jak zbudować sugestywny przekaz audiowizualny. Tłumaczy zasady zintegrowanego marketingu i komunikacji międzykulturowej. Podkreśla praktyczną stronę działań public relations. Czterdzieści studiów przypadku omawia problemy firm Pepsi, Exxon, Tylenol i innych. W każdym rozdziale znajduje się omówienie jednego problemu z zakresu etyki PR. Książka radzi jak poprawić wizerunek organizacji i jak wykorzystać postęp technologiczny. Prezentuje wywiady ze specjalistami public relations. Szczegółowo analizuje to jak public relations może wszystko zmienić, w polityce i w interesach. Zawiera także przykłady wzorowych i nieskutecznych kampanii PR uzupełnione własnym komentarzem o tym co można było zrobić lepiej. Uaktualniona bibliografia, obszerne załączniki, recenzje książek o PR. Napisana w przystępny sposób obowiązkowa lektura dla studentów i praktyków. To prawdziwa biblia public relations. Najbardziej wpływowe, wiarygodne i pełne źródło informacji dla wszystkich poważnie zainteresowanych public relations. Aktualne wydanie jest wprowadzeniem do teorii i praktyki public relations. Nie jest praktycznym przewodnikiem dla praktyków PR. Raczej przedstawia ogólną koncepcję, która pomaga zrozumieć pochodzenie, pojęcia, zasady i teorie wspomagające codzienną praktykę public relations. Zawiera aktualne przykłady i konteksty ilustrujące najistotniejsze pojęcia i podstawowe zagadnienia. Przedstawia własne odniesienia do marketingu, zintegrowanej komunikacji marketingowej. Wyjaśnia rolę public relations w zarządzaniu organizacją. Najczęściej cytowana książka o public relations.
Pierwsza i najbardziej wszechstronna książka o komunikacji korporacyjnej. Systematyczna i klarowna analiza zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji marketingowej potrzebnej firmie do budowania własnej tożsamości i odrębnego wizerunku. Czytelnik, który docenia analizy studiów przypadków zauważy jak cenną jest alternatywą dla lekko napuszonych kursów MBA na ten temat. Wszystkie przypadki są analizowane jako przykłady uniwersalnych sytuacji, które mogą wydarzyć się wszędzie.
Zajmujący i praktyczny przewodnik. Pokazuje jak nowoczesne technologie Internet, strony WWW, Webcasting pozwalają skutecznie docierać do coraz bardziej zróżnicowanych grup odbiorców. Obfitość przykładów prosto z życia praktyka PR. Istotą procesu komunikacyjnego jest słowo pisane. Dlatego książka przedstawia krok po kroku procedury opracowania i dystrybucji materiałów informacyjnych. Jasno napisana, dobrze skonstruowana kładzie nacisk na najtrudniejsze elementy w pracy specjalisty public relations.
Książka szczegółowo opisuje teorię, zasady i praktykę public relations. Czerpie wiedzę z opinii, poglądów, komentarzy i doświadczenia praktyków i teoretyków PR. Wszystkie informacje są poparte studiami przypadków i pytaniami na końcu rozdziałów. Księgarnie w Internecie:
Jeśli z zapartym tchem i rumieńcami na twarzy przeczytałeś nową książkę o public relations, marketingu lub reklamie prosimy o recenzję na adres: biuro@pressence.com.pl. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |