(C) Pressence Public Relations |
Kiedy słyszysz *public relations*, myślisz: informacje prasowe, artykuły, wywiady, konferencje prasowe, spotkania z dziennikarzami, itd. Public relations rzeczywiście dotyczy relacji z mediami, ale nie tylko. Aby wzmocnić siłę i skuteczność marketingu, public relations dba o Twoje relacje i reputację nie tylko u dziennikarzy, lecz także wśród innych grup otoczenia - obecnych i nowych klientów, inwestorów, ustawodawców, dostawców i pracowników. Skuteczna komunikacja społeczna to pasjonujące i rozważne działanie, które wykorzystuje rozmaite techniki public relations, spraw społecznych, relacji rządowych i reklamy. Wysublimowana komunikacja opiera się na wiedzy, badaniu i wyobraźni. Z szacunkiem podchodzi do wszelkich różnic - jest jednocześnie lokalna i globalna. Takie właśnie szerokie podejście do public relations jest najbliższe Pressence Public Relations - strategiczne aktywne public relations z jasno określonym celem i sposobem pomiaru sukcesu. Co możemy dla Ciebie zrobić?
Dodatkowych informacji o zakresie i dostępności naszych usług udzielamy na życzenie: biuro@pressence.com.pl |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |