(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Jazda PRóbna Jazda PRóbna






Największym złudzeniem w komunikacji jest poczucie,
że naprawdę do niej doszło.
- George Bernard Shaw


To, co mówisz jest równie ważne jak to, co robisz.

Dzięki nam będziesz dobrze zrozumiany i to, co powiesz będzie zauważone i zapamiętane.

Zapraszamy na Jazdę PRóbną.

Zadzwonimy do Ciebie z prośbą o wywiad. Poczujesz się tak, jakby dzwonił do Ciebie prawdziwy dziennikarz.

Na podstawie udzielonych informacji przygotowujemy artykuł - taki jaki może ukazać się w prasie. Artykuł otrzymasz pocztą e-mail.

Potem zadzwonimy do Ciebie ponownie, aby razem omówić co zrobiłeś dobrze, a co można poprawić.

Zanim do nas zadzwonisz, poznaj trzy kluczowe słowa w kontaktach z mediami:

  1. dostępność,
  2. rzetelność,
  3. wiarygodność.

Co te słowa znaczą?

  1. Jeśli dziennikarze wiedzą, że jesteś dostępny, zadzwonią do Ciebie w pierwszej kolejności - do konkurencji jeśli nie odbierzesz telefonu.
  2. Jeśli jesteś rzetelny, będziesz mieć większą kontrolę nad tym, co ukaże się w druku.
  3. Jeśli jesteś wiarygodny, zbudujesz trwałe i wzajemnie korzystne relacje z mediami.




Masz zapięte pasy?

Wypełnij zgłoszenie "Jazdy PRóbnej". Wypróbuj swoje umiejętności na medialnym "torze przeszkód".



Imię (imiona):*
Nazwisko:*
Firma / Organizacja / Instytucja:*
Stanowisko:
Adres e-mail:*
Adres witryny WWW:
Telefon:*
Najlepsza pora do kontaktu telefonicznego:
Pola oznaczone * są obowiązkowe.

 

Proszę o przesłanie kopii wiadomości na podany w formularzu adres e-mail.

   

 

Szanujemy i chronimy Twoją prywatność.

 

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Naciśnij przycisk "Wysłanie informacji", aby wysłać formularz do Pressence Public Relations. Uprzejmie informujemy, ze kopia wiadomości zostanie przesłana na podany w formularzu adres e-mail.

Wkrótce się skontaktujemy.

Bardzo dziękuję za możliwość skorzystania z Jazdy Próbnej. Był to rodzaj warsztatu, który pomógł mi spojrzeć szerzej na kontakty z przedstawicielami mediów i przetestować samą siebie w kontaktach z nimi. Jestem także wdzięczna za materiał podsumowujący nasze ćwiczenie. Chętnie wezmę udział w podobnych doświadczeniach w przyszłości.

Katarzyna Kościelniakowska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, CONCORDE INVESTISSEMENT S.A., Warszawa


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone