(C) Pressence Public Relations |
Największym złudzeniem w komunikacji jest poczucie, To, co mówisz jest równie ważne jak to, co robisz. Dzięki nam będziesz dobrze zrozumiany i to, co powiesz będzie zauważone i zapamiętane. Zapraszamy na Jazdę PRóbną. Zadzwonimy do Ciebie z prośbą o wywiad. Poczujesz się tak, jakby dzwonił do Ciebie prawdziwy dziennikarz. Na podstawie udzielonych informacji przygotowujemy artykuł - taki jaki może ukazać się w prasie. Artykuł otrzymasz pocztą e-mail. Potem zadzwonimy do Ciebie ponownie, aby razem omówić co zrobiłeś dobrze, a co można poprawić. Zanim do nas zadzwonisz, poznaj trzy kluczowe słowa w kontaktach z mediami:
Co te słowa znaczą?
Masz zapięte pasy? Wypełnij zgłoszenie "Jazdy PRóbnej". Wypróbuj swoje umiejętności na medialnym "torze przeszkód". |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |