(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Nowe media Public relations bardzo się zmieniło przez ostatnie 10 lat. Dzisiaj dzięki mediom społecznościowym każda firma jest medialna. To, co teraz powiesz, pozostanie w Internecie na zawsze – także to, co inni powiedzą o Tobie. Wszystkie najważniejsze konwersacje o Twojej marce – recenzje, opinie, komentarze, krytyka, plotki, pogłoski, sugestie, pomysły, narzekania, reklamacje, wołania o pomoc – przeniosły się do mediów społecznościowych. Internetowy system informacyjny (WWW) stworzył rynek bez granic. Marki, które prowadzą przemyślaną komunikację w mediach społecznościowych są lepiej rozpoznawalne, mają niższe koszty działalności, łatwiej zdobywają nowe rynki i lepiej sobie radzą z zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi. Kiedy konsumenci szukają produktu lub usługi wpisują interesujące ich hasło do Google i czytają artykuły, recenzje i komentarze na ten temat. Zaczynają oczywiście od tego, co zobaczą na pierwszej stronie wyników. To, co się mówi o Tobie online wpływa na to, co i na jakim miejscu pojawia się w internetowych wyszukiwarkach. To, co ludzie mówią dzisiaj wpływa na to, co będzie się mówić jutro. Pressence Public Relations obserwuje na bieżąco co się mówi online o Twojej marce, produktach, usługach i najważniejszych pracownikach. Prowadzimy także monitoring konkurencji. Zmienia się definicja mediów. Blogi, reporter multimedialny, dziennikarstwo obywatelskie... Pojawiają się nowe możliwości komunikacji i promocji. Na przykład Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn, YouTube, Pinterest... Media społecznościowe to nowe narzędzie nowoczesnej komunikacji z konsumentami, ale nie łudź się, że 10,000 fanów, znajomych lub kręgów to strategia sukcesu. Organizacja, która jest dobra tylko w nowych mediach nie odniesie sukcesu komercyjnego – do tego potrzebne jest podejście multidyscyplinarne. Komunikacja w mediach społecznościowych musi być być dopasowana do tego, co firma mówi w programach PR, marketingu, obsłudze konsumenta, relacjach z inwestorami, kontrahentami i pracownikami, obsłudze prawnej, itd. Lider mediów społecznościowych musi mieć solidne doświadczenie biznesowe i wiedzę o najnowszych technologiach, talent do prowadzenia konwersacji online i angażowania konsumentów oraz umiejętność pracy w zespole. Pressence Public Relations pomaga przygotować i realizować strategię komunikacji online, która poprawia jakość komunikacji z konsumentami, zachęca do wartościowych konwersacji, buduje i rozwija społeczność adwokatów marki. Jeżeli przygotujesz sobie teraz solidną pozycję online, łatwiej poradzisz sobie z komunikacją w kryzysie. Treści, które umieścisz wcześniej i które zdobędą wysoką pozycję w wyszukiwarkach, będą także widoczne w sytuacji kryzysowej. Zobacz o czym mówimy dziś na naszym firmowym profilu na Twitterze: Wybrane artykuły o nowych mediach w miesięczniku "Pressence Newsletter":
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |