(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Nowe media








Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Nowe media



Public relations bardzo się zmieniło przez ostatnie 10 lat. Dzisiaj dzięki mediom społecznościowym każda firma jest medialna. To, co teraz powiesz, pozostanie w Internecie na zawsze – także to, co inni powiedzą o Tobie.

Wszystkie najważniejsze konwersacje o Twojej marce – recenzje, opinie, komentarze, krytyka, plotki, pogłoski, sugestie, pomysły, narzekania, reklamacje, wołania o pomoc – przeniosły się do mediów społecznościowych.

Internetowy system informacyjny (WWW) stworzył rynek bez granic. Marki, które prowadzą przemyślaną komunikację w mediach społecznościowych są lepiej rozpoznawalne, mają niższe koszty działalności, łatwiej zdobywają nowe rynki i lepiej sobie radzą z zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi.

Kiedy konsumenci szukają produktu lub usługi wpisują interesujące ich hasło do Google i czytają artykuły, recenzje i komentarze na ten temat. Zaczynają oczywiście od tego, co zobaczą na pierwszej stronie wyników.

To, co się mówi o Tobie online wpływa na to, co i na jakim miejscu pojawia się w internetowych wyszukiwarkach. To, co ludzie mówią dzisiaj wpływa na to, co będzie się mówić jutro.

Pressence Public Relations obserwuje na bieżąco co się mówi online o Twojej marce, produktach, usługach i najważniejszych pracownikach. Prowadzimy także monitoring konkurencji.

Zmienia się definicja mediów. Blogi, reporter multimedialny, dziennikarstwo obywatelskie... Pojawiają się nowe możliwości komunikacji i promocji. Na przykład Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn, YouTube, Pinterest...



Media społecznościowe to nowe narzędzie nowoczesnej komunikacji z konsumentami, ale nie łudź się, że 10,000 fanów, znajomych lub kręgów to strategia sukcesu.

Organizacja, która jest dobra tylko w nowych mediach nie odniesie sukcesu komercyjnego – do tego potrzebne jest podejście multidyscyplinarne. Komunikacja w mediach społecznościowych musi być być dopasowana do tego, co firma mówi w programach PR, marketingu, obsłudze konsumenta, relacjach z inwestorami, kontrahentami i pracownikami, obsłudze prawnej, itd.

Lider mediów społecznościowych musi mieć solidne doświadczenie biznesowe i wiedzę o najnowszych technologiach, talent do prowadzenia konwersacji online i angażowania konsumentów oraz umiejętność pracy w zespole.

Pressence Public Relations pomaga przygotować i realizować strategię komunikacji online, która poprawia jakość komunikacji z konsumentami, zachęca do wartościowych konwersacji, buduje i rozwija społeczność adwokatów marki.

Jeżeli przygotujesz sobie teraz solidną pozycję online, łatwiej poradzisz sobie z komunikacją w kryzysie. Treści, które umieścisz wcześniej i które zdobędą wysoką pozycję w wyszukiwarkach, będą także widoczne w sytuacji kryzysowej.

Zobacz o czym mówimy dziś na naszym firmowym profilu na Twitterze:






Wybrane artykuły o nowych mediach w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Osobowość marki w mediach społecznościowych
  2. 10 etapów tworzenia planu komunikacji kryzysowej online
  3. 50 pytań o zarządzaniu reputacją online przed wyborem agencji PR


business-to-business »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone