(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR

Twoje info








Twoje Info - Kreator informacji prasowej


Usługa tylko dla prenumeratorów Pressence Newsletter.

Przed wypełnieniem szablonu "Kreatora informacji prasowej" zapoznaj się z naszą Polityką ochrony prywatności.





Wskazówki

Czy sprawdziłeś jakie informacje/tematy interesują czytelników wydawnictwa, któremu chcesz wysłać informację prasową?
Ucz się, zdobywaj informacje i weryfikuj je przed pierwszym kontaktem z redakcją.
Przeczytaj kilka wydań gazety/czasopisma
i odwiedź witrynę WWW.

Dlaczego Twoja informacja ma zainteresować
tę właśnie grupę czytelników?

Czy wiesz z kim w redakcji najlepiej
się kontaktować?

Czy wiesz w jaki sposób redaktor chce otrzymywać informacje
(e-mail, faks)?

Zamierzasz pisać
o produkcie czy
o rozwiązaniu problemu?
Lepiej wybierz
to drugie.

Czy temat jest aktualny, ważny i kontrowersyjny?

Czy informacja nawiązuje do tematów aktualnie
lub niedawno opisywanych przez media?

Czy tytuł zwraca uwagę czytelnika?

Czy rozpoczynasz informację od najważniejszego faktu?

Czy wszystkie dane są zrozumiałe, prawdziwe
i dokładne?

Czy informacja podaje tylko fakty
i fachowe opinie
czy brzmi jak tania reklama?

Czy reporter będzie chciał ubiec konkurencję
lub inaczej "poprowadzić"
temat?

Czy jest "wabik",
który rozbudzi ciekawość redaktora i skłoni go do poproszenia o więcej szczegółów?

Czy w informacji jest coś,
co zachęca czytelnika do dzielenia się jej treścią
z innymi?

    Pola oznaczone * są obowiązkowe.

  • Nazwa organizacji*
  • Adres [kod pocztowy, miasto, ulica]
  • Adres witryny WWW [na przykład, http://www.pressence.com.pl]
  • Imię*
  • Nazwisko
  • Numer telefonu [stacjonarnego i komórkowego]
  • Numer faksu - Stwórz dziennikarzom wiele prostych możliwości kontaktu
  • Adres e-mail [adres odbiorcy informacji prasowej]*
  • Data wykorzystania informacji - na przykład, Do Natychmiastowego Wykorzystania
  • Tytuł informacji prasowej - Najważniejszy element informacji
  • Informacja w skrócie - maksimum 10 słów
  • Miasto/siedziba organizacji
  • Treść informacji - kto, co, kiedy, gdzie, dlaczego, jak - maksimum 75 słów
  • Mniej istotne szczegóły - na przykład, krwisty i zwięzły cytat z wypowiedzi prezesa organizacji
  • Koniec szablonu

    To tylko szablon. Od Ciebie zależy czy potrafisz go twórczo wykorzystać.
    W razie wątpliwości zawsze możesz liczyć na pomoc Pressence Public Relations.

  • Uwaga: Niektóre ustawienia przeglądarek internetowych są poza naszą kontrolą. Jeżeli uzyskany format Ci nie odpowiada, możesz skopiować gotowy materiał, wkleić go do edytora tekstu i zmienić według uznania.

          

Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone