(C) Pressence Public Relations |
Kim jesteśmy Nie jesteśmy agencją PR, która mówi, że robi wszystko i we wszystkim jest najlepsza. Nie można być najlepszym we wszystkim. Pressence Public Relations wymyślił, założył i prowadzi Bogusław Feliszek - dziennikarz z ponad 10-letnim doświadczeniem w radiu i telewizji. Dzięki temu wiemy jak myślą dziennikarze i czego potrzebują. Potrafimy przygotować i dostarczyć im informacje tak, żeby je wykorzystali. Atuty wyróżniające dobrego dziennikarza - szybkość, dokładność i kreatywność - dotyczą także naszych konsultantów. Nasze działania charakteryzuje profesjonalizm, uczciwość, entuzjazm i zaangażowanie. Przekazywane przez nas informacje są legalne, etyczne i zgodne z dobrym smakiem. Pressence znaczy obecność. Obecność jest najważniejszym elementem empatii, która z kolei jest kluczem do aktywnego słuchania, wzajemnego zrozumienia i skutecznej komunikacji. Jesteśmy obecni wszędzie, gdzie dzieje się coś ważnego dla naszego Klienta. Pomagamy współtworzyć środowisko, w którym zarówno właściciele jak i inwestorzy są zadowoleni z powierzonych kapitałów. Stylowe strategie łączymy z nowoczesną taktyką. Chętniej zajmujemy się tworzeniem okazji niż czekaniem aż coś się wydarzy. Naszej obecności w mediach nie widać. Pressence się czuje. Po co pracujemy Zdobywanie klientów w 2020 roku jest trudne. Firmy mają podpisane dobre kontrakty z dostawcami wewnętrznymi lub zewnętrznymi. Pandemia koronawirusa zmusiła wiele organizacji do zmiany strategii i taktyk. Świat wydaje się jeszcze mniejszy niż rok temu. Firmy usługowe i doradcze muszą starać jeszcze bardziej, aby wykazać swoją wartość. Niemożliwe jest podpisanie nowej umowy zanim klient nie nabierze zaufania do Twojej firmy i umiejętności. Celem naszych działań na rzecz Klienta jest kształtowanie pożądanego wizerunku, szukanie i rozwijanie wzajemnie korzystnych relacji z otoczeniem, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych partnerów handlowych lub inwestorów oraz wspomaganie rekrutacji nowych pracowników. PR rozumiemy także jako osobisty i efektywny kontakt z konsumentami. Chcemy być częścią sukcesu naszych Klientów. Ich pieniądze wydajemy równie rozważnie jak nasze własne. Ogromną satysfakcję czerpiemy z możliwości wystąpienia z nieoczekiwanymi inicjatywami i rozwiązaniami, by następnie przestawić je miło zaskoczonym Klientom. Nasza siedziba jest w Opolu (tak, wyciągnęliśmy tę krótką zapałkę) i obsługujemy Klientów w całym kraju. Co daje nam satysfakcję Cieszymy się, gdy dużo pracujemy i dlatego łatwiej nam osiągać lepsze efekty. Nasi konsultanci przygotowani są do ciągłej oceny ich pracy uwzględniającej m. in. zgodność ze strategicznymi celami Klienta, organizacyjną lojalność i umiejętność bycia w zespole. Pracując dla dobra naszego Klienta szukamy naturalnych sojuszników w jego wewnętrznych działach marketingu, promocji, informacji, zasobów ludzkich i prawnym. Największym wyróżnieniem jest dla nas, gdy słyszymy: "Wiem, że jeśli zajmie się tym Pressence Public Relations, będzie to zrobione dobrze." Czyż nie jest to agencja PR, którą warto wybrać na partnera w strategicznej komunikacji? Co możemy dla Ciebie zrobić?
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |