(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Bogusław Feliszek, Pressence Public Relations O nas




Kim jesteśmy

Nie jesteśmy agencją PR, która mówi, że robi wszystko i we wszystkim jest najlepsza. Nie można być najlepszym we wszystkim.

Pressence Public Relations wymyślił, założył i prowadzi Bogusław Feliszek - dziennikarz z ponad 10-letnim doświadczeniem w radiu i telewizji. Dzięki temu wiemy jak myślą dziennikarze i czego potrzebują. Potrafimy przygotować i dostarczyć im informacje tak, żeby je wykorzystali.

Atuty wyróżniające dobrego dziennikarza - szybkość, dokładność i kreatywność - dotyczą także naszych konsultantów. Nasze działania charakteryzuje profesjonalizm, uczciwość, entuzjazm i zaangażowanie. Przekazywane przez nas informacje są legalne, etyczne i zgodne z dobrym smakiem.

Pressence znaczy obecność. Obecność jest najważniejszym elementem empatii, która z kolei jest kluczem do aktywnego słuchania, wzajemnego zrozumienia i skutecznej komunikacji.

Jesteśmy obecni wszędzie, gdzie dzieje się coś ważnego dla naszego Klienta. Pomagamy współtworzyć środowisko, w którym zarówno właściciele jak i inwestorzy są zadowoleni z powierzonych kapitałów.

Stylowe strategie łączymy z nowoczesną taktyką. Chętniej zajmujemy się tworzeniem okazji niż czekaniem aż coś się wydarzy. Naszej obecności w mediach nie widać. Pressence się czuje.





Po co pracujemy

Zdobywanie klientów w 2017 roku jest trudne. Firmy mają podpisane dobre kontrakty z dostawcami wewnętrznymi lub zewnętrznymi.

Firmy usługowe i doradcze muszą starać jeszcze bardziej, aby wykazać swoją wartość. Niemożliwe jest podpisanie nowej umowy zanim klient nie nabierze zaufania do Twojej firmy i umiejętności.

Celem naszych działań na rzecz Klienta jest kształtowanie pożądanego wizerunku, szukanie i rozwijanie wzajemnie korzystnych relacji z otoczeniem, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych partnerów handlowych lub inwestorów oraz wspomaganie rekrutacji nowych pracowników.

PR rozumiemy także jako osobisty i efektywny kontakt z konsumentami.

Chcemy być częścią sukcesu naszych Klientów. Ich pieniądze wydajemy równie rozważnie jak nasze własne. Ogromną satysfakcję czerpiemy z możliwości wystąpienia z nieoczekiwanymi inicjatywami i rozwiązaniami, by następnie przestawić je miło zaskoczonym Klientom.

Nasza siedziba jest w Opolu (tak, wyciągnęliśmy tę krótką zapałkę) i obsługujemy Klientów w całym kraju.





Co daje nam satysfakcję

Cieszymy się, gdy dużo pracujemy i dlatego łatwiej nam osiągać lepsze efekty. Nasi konsultanci przygotowani są do ciągłej oceny ich pracy uwzględniającej m. in. zgodność ze strategicznymi celami Klienta, organizacyjną lojalność i umiejętność bycia w zespole.

Pracując dla dobra naszego Klienta szukamy naturalnych sojuszników w jego wewnętrznych działach marketingu, promocji, informacji, zasobów ludzkich i prawnym.

Największym wyróżnieniem jest dla nas, gdy słyszymy: "Wiem, że jeśli zajmie się tym Pressence Public Relations, będzie to zrobione dobrze."

Czyż nie jest to agencja PR, którą warto wybrać na partnera w strategicznej komunikacji?


Co możemy dla Ciebie zrobić?

  1. Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz, który będzie automatycznie przesłany do Pressence Public Relations.
  2. Kontakt z nami przez pocztę elektroniczną: biuro@pressence.com.pl.
  3. Jeśli wolisz kontakt indywidualny, prosimy o telefon do Pressence Public Relations. Nasz numer: 77 441 40 14.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  Ekspert medialny |  112 PR |  Kryzys online |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2017 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone