(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
O Tobie








Dobre PR jest tanie. Złe jest zawsze za drogie.

Jeżeli jedna z opisanych sytuacji dotyczy Ciebie, być może zechcesz się z nami skontaktować.

  1. Moje produkty lub usługi są znakomitej jakości i nie rozumiem dlaczego klienci wolą konkurencję.

  2. Prowadzę kancelarię adwokacką i wygrywamy w sądzie większość spraw naszych klientów. Trudniej nam o pozytywne reakcje opinii publicznej po ogłoszeniu wyroku.
  3. Potrzebuję napisać informację prasową, która nie wyląduje w redakcyjnym koszu, ale nie wiem jak to zrobić.
  4. Organizuję za trzy miesiące dużą konferencję o nowych kierunkach rozwoju w naszej branży. Chcę się w końcu dobrze wyspać.
  5. Nasza firmowa broszura przypomina oschły komunikat giełdowy. Nie pokazuje kim jesteśmy i co robimy. Wygląda jak ponury raport ze zwycięskiej bitwy. Potrzebujemy coś optymistycznego.
  6. Nasz prezes zamierza udzielić kilku wywiadów w związku ze zdobyciem tytułu Pracodawca Roku. Boję się, że może powiedzieć "za dużo".
  7. Chcę poprawić komunikację z pracownikami. Wszystko co wymyśliłem to firmowy biuletyn i samouczek dla nowych pracowników. Może coś więcej?
  8. Mam plan kryzysowy, ale nie jestem pewny jak sprawdzi się w praktyce.
  9. Wykonujemy dla lokalnej społeczności wiele pożytecznych prac, ale nadal otrzymujemy dziwne pytania na temat zagadkowego wycięcia kilku drzew naprzeciw głównej bramy wjazdowej do naszej firmy.
  10. W zakładzie mieliśmy nieprzyjemny wypadek. Wydawało się, że prasa się o tym nie dowie. Pomyliliśmy się :-(
  11. Mamy wspaniały zespół specjalistów PR, którzy są obecnie tak obciążeni rutynowymi obowiązkami, że niezbędna jest im pomoc w przygotowaniu premiery nowego produktu.
  12. Mój umysł jest przeładowany informacjami. Potrzebuję kogoś kto ma czas i umiejętności, aby przeanalizować zasoby w Internecie na temat mojej branży i dzięki temu zapoznać się z najnowszymi trendami i umocnić naszą pozycję na rynku.
  13. Jesteśmy zainteresowani zmianą przepisów prawnych. Zamierzamy tego dokonać w ramach kampanii politycznej i niezbędne jest nam zdobycie społecznego poparcia.
  14. Nasza witryna WWW działa, ale jest trudna w nawigacji. Prawdę mówiąc, właściwie nie wiem do czego jest nam potrzebna.
  15. Myślę o założeniu bloga na temat, którym interesują się moi klienci, ale nie mam czasu, żeby regularnie aktualizować jego zawartość.
  16. Chciałbym więcej wiedzieć o praktycznym wykorzystaniu mediów społecznościowych.




Wcześniej czy później każdy Klient trafi na agencję PR, na jaką naprawdę zasługuje.

Zadzwoń teraz i umów się na bezpłatną półgodzinną konsultację.

Nasz numer: 77 441 40 14.

Zapraszamy też do wypełnienia formularza kontaktowego. Kliknij tutaj.

Formularz będzie automatycznie przesłany do Pressence Public Relations.


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone