(C) Pressence Public Relations |
Jasność - podstawowa wartość rzeczy. Pressence Public Relations bliskie są trzy zasadnicze pojęcia: 1. zmiana, 2. wartość i 3. wyniki. 1. Zmiana Przewodzenie zmianom to nowa metoda zarządzania stosowana przez Pressence Public Relations. Oparta jest na pryncypiach buntu zaczerpniętych z polityki, biznesu i wojska. Sukces każdego przedsiębiorcy i każdej organizacji zależy od nastawienia do zmiany. Na rynku przetrwają tylko ci, którzy potrafią wykorzystać zmiany na swoją korzyść. Ci, którzy stawią opór zmianom i będą walczyć o status quo znikną z rynku. 2. Wartość Słownik Języka Polskiego oferuje dwa znaczenia wartości:
W Pressence Public Relations doceniamy wartość szanowanego imienia i dobrej reputacji. W końcu, to nasza praca – budować pierwsze i chronić drugie. Tworzymy wartość poprzez wyniki przekraczające oczekiwania naszych klientów. Przy okazji, żaden słownik nie definiuje wartości jako czegoś "taniego". 3. Wyniki W tym samym słowniku czytamy o wynikach:
Każda czynność daje wynik. Każdy efekt ma swoją przyczynę. Nasza definicja jest bardziej konkretna. Dla Pressence Public Relations osiąganie wyników oznacza realizowanie celów klienta. Pracujemy razem z klientem nad określeniem celów zanim przystąpimy do działania. Dlatego wynik naszej pracy to pomiar sukcesu. Pressence Public Relations wobec każdego klienta stosuje Metodę Jasnego Myślenia, która zaczyna się od postawienia sześciu pytań:
Chcesz porozmawiać z nami o swoich celach? Zadzwoń teraz i umów się na bezpłatną półgodzinną konsultację. Razem poszukamy odpowiedzi. Nasz numer: 77 441 40 14. Zapraszamy też do wypełnienia formularza. Kliknij tutaj. Formularz będzie automatycznie przesłany do Pressence Public Relations. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |