(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Metoda Pressence PR








Jasność - podstawowa wartość rzeczy.
- Arystoteles

Pressence Public Relations bliskie są trzy zasadnicze pojęcia: 1. zmiana, 2. wartość i 3. wyniki.

1. Zmiana

Przewodzenie zmianom to nowa metoda zarządzania stosowana przez Pressence Public Relations. Oparta jest na pryncypiach buntu zaczerpniętych z polityki, biznesu i wojska.

Sukces każdego przedsiębiorcy i każdej organizacji zależy od nastawienia do zmiany. Na rynku przetrwają tylko ci, którzy potrafią wykorzystać zmiany na swoją korzyść. Ci, którzy stawią opór zmianom i będą walczyć o status quo znikną z rynku.

2. Wartość

Słownik Języka Polskiego oferuje dwa znaczenia wartości:

  1. "cecha lub zespół cech właściwych danej osobie lub rzeczy stanowiących o jej walorach cennych dla ludzi, mogących zaspokoić jakieś ich potrzeby."
  2. "to, ile coś jest warte pod względem materialnym."

W Pressence Public Relations doceniamy wartość szanowanego imienia i dobrej reputacji. W końcu, to nasza praca – budować pierwsze i chronić drugie.

Tworzymy wartość poprzez wyniki przekraczające oczekiwania naszych klientów. Przy okazji, żaden słownik nie definiuje wartości jako czegoś "taniego".

3. Wyniki

W tym samym słowniku czytamy o wynikach:

  1. "to, co zostało osiągnięte dzięki jakimś czynnościom."
  2. "to, co jest następstwem działania jakiejś przyczyny."

Każda czynność daje wynik. Każdy efekt ma swoją przyczynę. Nasza definicja jest bardziej konkretna.

Dla Pressence Public Relations osiąganie wyników oznacza realizowanie celów klienta.

Pracujemy razem z klientem nad określeniem celów zanim przystąpimy do działania. Dlatego wynik naszej pracy to pomiar sukcesu.





Pressence Public Relations wobec każdego klienta stosuje Metodę Jasnego Myślenia, która zaczyna się od postawienia sześciu pytań:

  1. Co pragniemy osiągnąć?
  2. Kogo musimy przekonać, aby osiągnąć nasze cele?
  3. Jaki przekaz przekona ludzi do działania, zmiany opinii lub zachowania?
  4. Jakie są najlepsze media do przekazania informacji?
  5. Jakie są potrzebne środki?
  6. Jak zmierzymy wynik, czyli wartość naszego działania?




Chcesz porozmawiać z nami o swoich celach?

Zadzwoń teraz i umów się na bezpłatną półgodzinną konsultację. Razem poszukamy odpowiedzi.

Nasz numer: 77 441 40 14.

Zapraszamy też do wypełnienia formularza. Kliknij tutaj. Formularz będzie automatycznie przesłany do Pressence Public Relations.


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  Ekspert medialny |  112 PR |  Kryzys online |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2017 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone