(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Relacje z lokalnymi społecznościami








Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Relacje z lokalnymi społecznościami



Sprawy społeczne, takie jak ochrona środowiska, mniejszości narodowe czy regionalny rynek pracy mogą ważyć na wizerunku organizacji wśród najbliższych sąsiadów. Pozytywna polityka komunikacyjna - dostosowana do lokalnych warunków - kształtuje przychylny stosunek do firmy.

Działalność Pressence Public Relations obejmuje:

  1. doradztwo PR w regionalnych oddziałach organizacji,
  2. kontakty z lokalnymi autorytetami i liderami opinii,
  3. udział pracowników w pracy samorządów,
  4. promocję osiągnięć pracowników,
  5. pielęgnowanie relacji z miejscowymi mediami,
  6. wspomaganie działań integracyjnych firmy z lokalną społecznością (wydarzenia specjalne, biznes na szczeblu lokalnym, akcje charytatywne i edukacyjne),
  7. przygotowanie programów rekrutacyjnych i emerytalnych.

Rozsądne kontakty z lokalną prasą i liderami opinii publicznej tworzą atmosferę zaufania. Taki kapitał dobrej woli i wiary ogranicza rozprzestrzenianie się szkodliwych pogłosek w bezpośrednim sąsiedztwie organizacji i czyni ją także bardziej bezpieczną i wiarygodną od wewnątrz.




Wybrane artykuły o relacjach z lokalnymi społecznościami w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Komunikacja z inteligentnym tłumem online
  2. Opowieść o dwóch lustrach, czyli audyt wizerunku
  3. Nowoczesna komunikacja w samorządzie

imprezy specjalne (events) »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone