(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Relacje z pracownikami Zapytaj pierwszego z brzegu eksperta komunikacji lub sprzedaży kto jest najważniejszy w jego organizacji. Jest bardzo prawdopodobne, że wskaże pracowników. Jednakże właśnie pracownicy są zwykle ostatnimi, którzy dowiadują się o nowych produktach swojej firmy lub jej sukcesach. Doświadczenie uczy, że efektywna komunikacja zewnętrzna rozpoczyna się wewnątrz organizacji. Załoga, która dobrze mówi o swojej firmie wzmacnia jej pozytywny wizerunek. Kiedy pracownicy czerpią dumę i zadowolenie z tego, co robią, mówią "jednym jasnym głosem" i stają się znakomitymi adwokatami swojego miejsca pracy. Prawda jest też taka, że nielojalność pracowników i brak zaangażowania kosztują firmę fortunę. Absencje, przerwy w pracy, koszty napraw gwarancyjnych są tylko drobnym ułamkiem strat, jakie organizacja może ponieść w przypadku większego zagrożenia: bierności pracowników. Firma, której pracownicy nie chcą wzbogacić o własne pomysły i rozwiązania skazana jest na wegetację. Pressence Public Relations uważa, że o rynkowym sukcesie firmy coraz bardziej decydują partnerskie relacje z pracownikami i związkami zawodowymi. Masowe restrukturyzacje, mnożące się fuzje i przejęcia, działania przystosowujące do aktywności na europejskim rynku pracy skłaniają do większej troski o skuteczne programy komunikacyjne i motywacyjne dla pracowników. Równie ważne są programy, które wzmocnią reputację firmy i wiarygodność wyższej kadry zarządzającej oraz poprawią jakość i wydajność pracy. Komunikacja wewnętrzna z pracownikami i ich rodzinami powinna także odnosić się do zewnętrznego obrazu firmy. Wybrane artykuły o relacjach z pracownikami w miesięczniku "Pressence Newsletter": |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |