(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Relacje z pracownikami








Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Relacje z pracownikami



Zapytaj pierwszego z brzegu eksperta komunikacji lub sprzedaży kto jest najważniejszy w jego organizacji. Jest bardzo prawdopodobne, że wskaże pracowników. Jednakże właśnie pracownicy są zwykle ostatnimi, którzy dowiadują się o nowych produktach swojej firmy lub jej sukcesach.

Doświadczenie uczy, że efektywna komunikacja zewnętrzna rozpoczyna się wewnątrz organizacji. Załoga, która dobrze mówi o swojej firmie wzmacnia jej pozytywny wizerunek. Kiedy pracownicy czerpią dumę i zadowolenie z tego, co robią, mówią "jednym jasnym głosem" i stają się znakomitymi adwokatami swojego miejsca pracy.

Prawda jest też taka, że nielojalność pracowników i brak zaangażowania kosztują firmę fortunę. Absencje, przerwy w pracy, koszty napraw gwarancyjnych są tylko drobnym ułamkiem strat, jakie organizacja może ponieść w przypadku większego zagrożenia: bierności pracowników. Firma, której pracownicy nie chcą wzbogacić o własne pomysły i rozwiązania skazana jest na wegetację.

Pressence Public Relations uważa, że o rynkowym sukcesie firmy coraz bardziej decydują partnerskie relacje z pracownikami i związkami zawodowymi. Masowe restrukturyzacje, mnożące się fuzje i przejęcia, działania przystosowujące do aktywności na europejskim rynku pracy skłaniają do większej troski o skuteczne programy komunikacyjne i motywacyjne dla pracowników.

Równie ważne są programy, które wzmocnią reputację firmy i wiarygodność wyższej kadry zarządzającej oraz poprawią jakość i wydajność pracy. Komunikacja wewnętrzna z pracownikami i ich rodzinami powinna także odnosić się do zewnętrznego obrazu firmy.




Wybrane artykuły o relacjach z pracownikami w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Czy pracownik Ciebie obroni?
  2. Marka pracownika
  3. 5 pomysłów na lepszy wewnętrzny PR

relacje z lokalnymi społecznościami »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone