(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Relacje z mediami








Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Relacje z mediami



Czytałeś kiedyś w gazecie lub czasopiśmie pozytywny artykuł o konkurencji i myślałeś dlaczego nikt nie pisze o Tobie?

Albo gorzej. Przeczytałeś niepochlebny i nieprawdziwy artykuł o Twojej firmie, instytucji lub organizacji?

Większość klientów kontaktuje się z agencją PR, żeby poprawić komunikację i relacje z mediami. Doskonale to rozumiemy.

Mimo pogłosek o upadku mediów masowych i schyłku dziennikarstwa relacje z mediami nadal są podstawą każdego programu PR. Komunikacja z mediami może zwiększyć rozpoznawalność marki, poprawić wizerunek, wzmocnić reputację, wykreować branżowego lidera, poprawić wyniki w internetowych wyszukiwarkach, ożywić ruch na firmowej stronie WWW i zwiększyć liczbę zapytań o produkt lub usługę.

To, co można osiągnąć dzięki relacjom z mediami bierze siłę z przekonania o obiektywizmie mediów. Artykuł w gazecie lub wywiad w telewizji ma większą wiarygodność od płatnej reklamy.

Pressence Public Relations specjalizuje się w strategicznej komunikacji i relacjach z mediami. Docieramy do właściwych mediów, kontaktujemy się z właściwymi dziennikarzami i przekazujemy im właściwe informacje we właściwym czasie. Znajomość rynku mediów, poszczególnych redakcji i dziennikarzy pomaga lepiej zrozumieć ich potrzeby i pogodzić je z oczekiwaniami naszych Klientów.

W mediach pracuje obecnie mniej tradycyjnych dziennikarzy niż 10 lat temu. Tych, którzy odeszli z zawodu zastąpili blogerzy i nowi autorzy treści w mediach społecznościowych. Ci dziennikarze, którzy zostali w zawodzie mają dzisiaj większą siłę wpływu dzięki nowym mediom.

Codziennie rozmawiamy z dziennikarzami. Dbamy, żeby media dobrze mówiły i pisały o naszych Klientach. Jesteśmy skuteczni, bo wiemy jak myślą i czego potrzebują reporterzy, redaktorzy i wydawcy.

Piszemy informacje prasowe, artykuły eksperckie, raporty branżowe i studia przypadku tak jak to robią dziennikarze – zwięźle, ciekawie i rzeczowo. Tworzymy multimedialne treści angażujące odbiorcę. Mamy własną ekipę telewizyjną i fotoreporterów.

Pressence Public Relations przygotowuje i prowadzi kampanie medialne w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Każdą decyzję poprzedza analiza czytelników, słuchaczy lub widzów, profilu edytorskiego, treści reklam i rynku.




Wybrane artykuły o relacjach z mediami w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Czy media mogą się poprawić?
  2. Po co nam media
  3. Wszystko co zawsze chciałeś wiedzieć o relacjach z mediami


nowe media »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone