(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Sprawy publiczne








Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Sprawy publiczne



Czy wiesz kim są Twoi przyjaciele i sprzymierzeńcy w interesach? W jakich sprawach możesz na nich liczyć? Czego oczekują w zamian?

Pressence Public Relations analizuje Twoje obecne środowisko pod kątem nawiązania nowych i wartościowych kontaktów i koalicji. Szczególnie przyglądamy się potencjałowi i wartości tych grup, z którymi z różnych powodów do tej pory nie współpracowałeś.

Dobra reputacja jest pochodną pozytywnych interakcji z interesariuszami, na przykład samorządami, instytucjami rządowymi i politykami. Nasza wiedza o gospodarce, polityce i komunikacji pomaga nam zaproponować naszym klientom oryginalne rozwiązania wykraczające poza tradycyjne modele komunikacji.

Sprawy publiczne wymagają specjalnych talentów "nawigacyjnych" łączących klasyczny lobbying z badaniem opinii publicznej, analizą zachowania wyborców, budowaniem aliansów i koalicji oraz tradycyjnym public relations. Jest ogromna różnica pomiędzy sztucznie rozdmuchiwaną akcją wysyłania listów w "słusznej sprawie", a kampanią PR, która zmierza do "nasycenia" opinii publicznej wiedzą w istotnej sprawie społecznej.

Oto nasze podstawowe usługi:

  • Mapowanie i analiza interesariuszy,
  • Budowanie reputacji,
  • Tworzenie pozytywnych relacji z instytucjami rządowymi,
  • Strategiczna komunikacja z interesariuszami,
  • Monitoring potencjalnych problemów i sytuacji kryzysowych.

Prawdziwa przyjaźń i zaufanie są ważnymi elementami - i w wielu przypadkach podstawą - skutecznej strategii komunikacyjnej. Tworzenie strategicznych sojuszy pomaga dotrzeć z ważnym przesłaniem do większych i nowych grup, zrozumiale go przedstawić i przygotować grunt pod przyszłe wyzwania.

Nie wszystkie drogi prowadzą do Warszawy, ale każde skuteczne działanie polityczne rozpoczyna się w terenie. Dlatego łączymy lokalny lobbying z potęgą ruchów politycznych i społecznych. Mobilizowanie publicznego wsparcia i aktywizowanie wyborców wpływa na decyzje legislatorów.

Zajmujemy się doradztwem i relacjami z ministerstwami i ich pracownikami (na szczeblu lokalnym, regionalnym, krajowym i europejskim), których polityka i praca wpływa lub będzie w przyszłości oddziaływać na Twoją działalność i interesy. Kontaktujemy się z parlamentarzystami - dostarczamy im ekspertyzy, opracowania i analizy sytuacyjne.




Wybrane artykuły o sprawach publicznych w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Anty-negatywny apel polityczny
  2. Za dużo słów w polityce
  3. Poznaj swoich politycznych przeciwników

relacje z pracownikami »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone