(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Sprawy publiczne Czy wiesz kim są Twoi przyjaciele i sprzymierzeńcy w interesach? W jakich sprawach możesz na nich liczyć? Czego oczekują w zamian? Pressence Public Relations analizuje Twoje obecne środowisko pod kątem nawiązania nowych i wartościowych kontaktów i koalicji. Szczególnie przyglądamy się potencjałowi i wartości tych grup, z którymi z różnych powodów do tej pory nie współpracowałeś. Dobra reputacja jest pochodną pozytywnych interakcji z interesariuszami, na przykład samorządami, instytucjami rządowymi i politykami. Nasza wiedza o gospodarce, polityce i komunikacji pomaga nam zaproponować naszym klientom oryginalne rozwiązania wykraczające poza tradycyjne modele komunikacji. Sprawy publiczne wymagają specjalnych talentów "nawigacyjnych" łączących klasyczny lobbying z badaniem opinii publicznej, analizą zachowania wyborców, budowaniem aliansów i koalicji oraz tradycyjnym public relations. Jest ogromna różnica pomiędzy sztucznie rozdmuchiwaną akcją wysyłania listów w "słusznej sprawie", a kampanią PR, która zmierza do "nasycenia" opinii publicznej wiedzą w istotnej sprawie społecznej. Oto nasze podstawowe usługi:
Prawdziwa przyjaźń i zaufanie są ważnymi elementami - i w wielu przypadkach podstawą - skutecznej strategii komunikacyjnej. Tworzenie strategicznych sojuszy pomaga dotrzeć z ważnym przesłaniem do większych i nowych grup, zrozumiale go przedstawić i przygotować grunt pod przyszłe wyzwania. Nie wszystkie drogi prowadzą do Warszawy, ale każde skuteczne działanie polityczne rozpoczyna się w terenie. Dlatego łączymy lokalny lobbying z potęgą ruchów politycznych i społecznych. Mobilizowanie publicznego wsparcia i aktywizowanie wyborców wpływa na decyzje legislatorów. Zajmujemy się doradztwem i relacjami z ministerstwami i ich pracownikami (na szczeblu lokalnym, regionalnym, krajowym i europejskim), których polityka i praca wpływa lub będzie w przyszłości oddziaływać na Twoją działalność i interesy. Kontaktujemy się z parlamentarzystami - dostarczamy im ekspertyzy, opracowania i analizy sytuacyjne. Wybrane artykuły o sprawach publicznych w miesięczniku "Pressence Newsletter": |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |