(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Sponsoring Daleko nam do przekonania, że biznes zarabia pieniądze, aby je wydawać lekką ręką. Blisko nam jednak do opinii, że przedsiębiorcy chętniej wydają pieniądze, jeśli traktują je jako inwestycję, która przyniesie zysk. Dobrze wybrany sponsoring połączony z ogólną strategią PR jest taką właśnie okazją. Praktyczne motywy podjęcia się sponsorowania obejmują zaznajomienie rynku z firmą lub marką, tworzenie pozytywnych asocjacji, pozycjonowanie produktu na rynku, zdobycie zainteresowania dziennikarzy i fotoreporterów, wypróbowanie alternatywnych działań reklamowych i utrwalenie tożsamości sponsora. Rosnąca rola sponsoringu - aktywnego i pasywnego - uważanego za tańszą formę reklamy pokazuje, że jest to przedsięwzięcie, w które warto się zaangażować pod warunkiem, że wiemy na co lub na kogo przeznaczyć pieniądze, co przyniesie największe korzyści, co pomoże dotrzeć do odbiorców. Sponsorować można nie tylko kluby sportowe czy premiery w teatrze, ale także akcje charytatywne, wystawy, książki, stypendia, nagrody zawodowe lub spektakularne wyczyny. Ze względu na zasięg i złożoność działań rzadko kiedy organizacji sponsoringu może podołać wewnętrzny dział PR - Pressence Public Relations pomaga przygotować, przeprowadzić i ocenić program sponsoringu. Wybrane artykuły o sponsoringu w miesięczniku "Pressence Newsletter": |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |