(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Finansowe public relations








Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Finansowe public relations



Każde przejęcie firmy przez konkurencję lub połączenie z dotychczasowym partnerem ożywia dyskusję o opłacalności transakcji. W niektórych firmach przygotowanie do takiej operacji doprowadziło po raz pierwszy do spotkania prezesa ze specjalistą PR. Częste zmiany przepisów prawa wymagają bardziej odpowiedzialnego podejścia firm do komunikacji finansowej obejmującej m.in. relacje z inwestorami.

Pressence Public Relations koncentruje się na dwustronnej komunikacji pomiędzy przedsiębiorstwami, a ich bezpośrednimi bądź pośrednimi współwłaścicielami. Dbamy o stałe i pełne informowanie inwestorów. Monitorujemy i analizujemy faktyczne odczucia akcjonariuszy.

Badamy opinie o firmie oraz pomagamy w przygotowaniu literatury finansowej (listy do nowych udziałowców, raporty kwartalne i roczne, klauzule o dywidendach, raporty analityczne firm brokerskich). Potrafimy szybko przekazać właściwą wiadomość odpowiednim osobom - analitykom, udziałowcom i mediom, których opinie i komentarze określają reputację i wartość firmy.

Raport roczny lub specjalny nie może być kostycznym dziełem prawników i biegłych rewidentów. Oprócz wyników finansowych, powinien przedstawić nowe technologie, innowacyjność działania, programy badawcze, wpływ firmy na gospodarkę w rejonach, gdzie jest reprezentowana, zainteresowanie sprawami społecznymi i ochroną środowiska.

Praktycznym rozwiązaniem jest dodatek do raportu, w którym znajdą się tematy interesujące mniejsze grupy odbiorców, na przykład, indywidualne programy dla pracowników i lokalnych społeczności, wsparcie charytatywne dla sztuki i ochrony zdrowia.

Specjalista Pressence Public Relations pomoże opracować list powitalny i materiały informujące o ekonomicznej kondycji spółki, produktach, sprzedaży oraz jej społecznej pozycji.

Konkretny poziom sukcesu można mierzyć oprocentowaniem kredytu, ceną akcji lub obligacji. Jednym słowem - wyższą wartością rynkową firmy na giełdzie.




Wybrane artykuły o finansowym public relations w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Przekonaj analityka
  2. Piękny sen inwestora
  3. Jak lepiej komunikować się z inwestorami

sprawy publiczne »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone