(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Imprezy specjalne








Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Imprezy specjalne (events)



Wręczenie nagród dla najlepszych sprzedawców, wieczorek taneczny dla pracowników, wizyta dziennikarzy w zmodernizowanym wydziale fabryki lub premiera nowego modelu samochodu na targach motoryzacyjnych. Imprezy specjalne z oryginalnym pomysłem to niekonwencjonalny sposób promocji reputacji organizacji.

Jak wszystkie działania PR, imprezy specjalne muszą wywodzić się ze spójnej strategii marketingowej - wymagają starannie przemyślanego i opracowanego scenariusza. Ich nietypowość i spektakularny wymiar sprzyja zainteresowaniu mediów.

Akcja charytatywna, koncert, konferencja ze względu na profil bezpośrednich odbiorców lub ich wyjątkowy charakter naturalnie przyciąga dziennikarzy, którzy przy takich okazjach także lubią być specjalnie traktowani.

Pressence Public Relations specjalizuje się w aranżowaniu wystaw. Opracowujemy scenariusz, projekt plastyczny aż do końcowej realizacji. Organizujemy ekspozycje stałe i ruchome. Mogą one być prezentowane w takich miejscach jak galerie, hotele, biblioteki, korytarze firmy lub bardziej nietypowych, na przykład, dworzec kolejowy, supermarket lub miejski deptak. Mogą je urozmaicać prezentacje i pokazy video.

Wykonujemy projekty ilustracyjne wydawnictw, fotografie studyjne osób i przedmiotów, fotografie reportażowe, serwisy tematyczne, zdjęcia od małego obrazka do średniego formatu 6x7cm, czarno-białe i barwne, na papierze i diapozytywy. Ze szczególną przyjemnością fotografujemy pejzaże górskie Karpat i Sudetów.




Wybrane artykuły o relacjach z imprezach specjalnych (events) w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Wartościowy prezent dla klienta
  2. Ale impreza!
  3. Interesy w restauracji

sponsoring »

Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  Ekspert medialny |  112 PR |  Kryzys online |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2017 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone