(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Business-to-business Olbrzymi postęp technologiczny sprawia, że rynek jest bardzo dynamiczny i ryzykowny dla wszystkich organizacji komercyjnych. Każdy nowy produkt może zachwiać pozycję już obecnych wyrobów. To samo dotyczy usług. Ważna jest zatem komunikacja o konsekwencjach pojawienia się na rynku na przykład, nowego leku, programu antywirusowego czy atrakcyjnego supermarketu. Relacje business-to-business okazują się także nieocenione w sytuacji zmiany lub repozycjonowania marki. Zanim dowiedzą się o tym końcowi klienci niezbędne są działania komunikacyjne wobec pośredników i partnerów w interesach. Społeczność biznesowa musi wiedzieć jakie jest stanowisko firmy we wszystkich ważnych sprawach (na przykład, lokalny rynek pracy, polityka podatkowa, ochrona środowiska, elastyczne podejście do kontrahenta). W całym procesie komunikacyjnym istotne jest postrzeganie klienta biznesowego nie jako elementu spoza przedsiębiorstwa, lecz jako integralnej części organizacji. Usługi Pressence Public Relations w ramach business-to-business skierowane są do partnerów handlowych. Dotyczą kształtowania i utrwalania indywidualnej tożsamości firmy, budowania wizerunku i ochrony reputacji. Umacniają związki kontrahentów z firmą i rozwijają korzystne relacje z atrakcyjnymi, acz jeszcze niezdecydowanymi partnerami biznesowymi. Wybrane artykuły o relacjach z B-2-B w miesięczniku "Pressence Newsletter": |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |