(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Business-to-business








Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Business-to-business



Olbrzymi postęp technologiczny sprawia, że rynek jest bardzo dynamiczny i ryzykowny dla wszystkich organizacji komercyjnych. Każdy nowy produkt może zachwiać pozycję już obecnych wyrobów. To samo dotyczy usług. Ważna jest zatem komunikacja o konsekwencjach pojawienia się na rynku na przykład, nowego leku, programu antywirusowego czy atrakcyjnego supermarketu.

Relacje business-to-business okazują się także nieocenione w sytuacji zmiany lub repozycjonowania marki. Zanim dowiedzą się o tym końcowi klienci niezbędne są działania komunikacyjne wobec pośredników i partnerów w interesach.

Społeczność biznesowa musi wiedzieć jakie jest stanowisko firmy we wszystkich ważnych sprawach (na przykład, lokalny rynek pracy, polityka podatkowa, ochrona środowiska, elastyczne podejście do kontrahenta). W całym procesie komunikacyjnym istotne jest postrzeganie klienta biznesowego nie jako elementu spoza przedsiębiorstwa, lecz jako integralnej części organizacji.

Usługi Pressence Public Relations w ramach business-to-business skierowane są do partnerów handlowych. Dotyczą kształtowania i utrwalania indywidualnej tożsamości firmy, budowania wizerunku i ochrony reputacji. Umacniają związki kontrahentów z firmą i rozwijają korzystne relacje z atrakcyjnymi, acz jeszcze niezdecydowanymi partnerami biznesowymi.




Wybrane artykuły o relacjach z B-2-B w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. 21 marketingowych mitów
  2. Marketing relacji
  3. Marka i reputacja

finansowe public relations »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  Ekspert medialny |  112 PR |  Kryzys online |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2017 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone