(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Treningi medialne








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Treningi medialne



Najlepsze wrażenie robią wystąpienia naturalne, szczere i bezpośrednie. Tak jest w komedii, dramacie i wywiadach dla mediów.

Aktorzy ćwiczą spontaniczność na próbach. Podobnie jest z osobami udzielającymi wywiadów. Niestety, panuje opinia, że na treningach medialnych uczy się tylko manipulacji i kłamania. Nic dziwnego skoro niektórzy trenerzy medialni umieszczają w programie swojego szkolenia "techniki manipulacji". Tak rozumiane szkolenie postrzegane jest jako zagrożenie dla mediów i demokracji.

Prawda o prawdziwych treningach medialnych jest inna. Na naszych szkoleniach uczymy jak zwięźle, rzeczowo i przekonująco odpowiadać na pytania reporterów (nie jak ich unikać). Tłumaczymy jak słuchać uważnie każdego pytania do końca i odpowiadać w sposób, który uczy czegoś reportera i jego czytelników, słuchaczy lub widzów. Pomagamy przygotować i przekazać kluczowe komunikaty o firmie, jej produktach i/lub usługach.

Po treningu medialnym nasi klienci udzielają lepszych wywiadów, dzięki którym reporterzy mają lepsze tematy. Wszyscy są zadowoleni.

Program podstawowego treningu medialnego:

Najbardziej efektywne są treningi indywidualne, ale prowadzimy też szkolenia grupowe (od 4 do 6 osób). Treść, czas i miejsce każdego treningu są dostosowane do indywidualnych potrzeb.

W naszej ofercie są też symulowane wywiady przed kamerą w procesie rekrutacji pracowników. Możemy sprawdzić który kandydat na ważne stanowisko potrafi najlepiej reprezentować firmę lub instytucję w mediach. Do nagrania z wywiadem dołączamy ocenę medialnych umiejętności kandydata.




Wybrane artykuły o treningach medialnych w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Więcej to nie zawsze lepiej na szkoleniach medialnych
  2. Dwie wymówki szefa przed szkoleniem medialnym
  3. "Wszystko co teraz powiesz..." i inne mity o szkoleniach medialnych


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  Ekspert medialny |  112 PR |  Kryzys online |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2017 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone