(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Podstawowe usługi








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Treningi medialne » 5 przyczyn nieudanych wywiadów



5 przyczyn nieudanych wywiadów

1. Brak kontroli Rzecznik prasowy nie tylko odpowiada na pytania, ale także przekazuje treści, które są dla niego ważne.
2. Brak antycypowania pytań W udanym wywiadzie nie ma miejsca na zaskoczenie niespodziewanym pytaniem.
3. Brak przedstawienia najważniejszej myśli Przygotuj główną myśl, którą pragniesz przekazać i przećwicz jej prezentację przed wywiadem.
4. Brak posługiwania się faktami Spekulowanie i odpowiadanie na hipotetyczne pytania prowadzi na manowce. Nie kłam. Nie zgaduj, nie spekuluj. Jeśli nie wiesz, przyznaj się do tego. Skup się na tym, co wiesz.
5. Brak opanowania emocji Spokój, opanowanie, uśmiech. Tak długo, jak długo zachowujesz spokój, wykazujesz gotowość współpracy z dziennikarzem i sprawiasz wrażenie otwartości.


11 kryteriów oceny wywiadu


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone