(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Podstawowe usługi








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Treningi medialne » 8 taktyk udzielania wywiadu



8 taktyk udzielania wywiadu

1. Analogie Analogie i porównania czynią skomplikowany wywód bardziej przystępnym. "To tak, jakby ugotować jajko bez wody... "
2. Przykłady Popieraj stwierdzenia przykładami. "Dbamy o dzieci naszych pracowników. Na stypendia szkolne przeznaczymy w tym roku 100 tysięcy złotych."
3. Statystyka Precyzyjne dane statystyczne ożywiają informacje. "W ubiegłym roku mimo recesji stworzyliśmy 100 miejsc pracy..."
4. Osobiste doświadczenie Osobiste doświadczenia dodają wiarygodności. "Kiedy zacząłem pracować w tej fabryce 30 lat temu, nikt nie nosił kasku ochronnego."
5. Opinia eksperta Opinie ekspertów wzmacniają treść argumentacji. "Profesor Jan Nowacki, ekspert z niezależnego ośrodka badania opinii publicznej zgadza się, że..."
6. Anegdoty Anegdoty i opowieści pozwalają spojrzeć na wypowiedź z innej perspektywy i dodają jej nowego wymiaru. "Jeśli nawet Pinokio wyrósł na dzielnego chłopca, to..."
7. Cytaty Cytaty muszą być wierne. Dobrze dobrane wzmacniają prawdziwość Twojej tezy. "John Lennon powiedział, że za pieniądze nie można kupić jedynie... biedy."
8. W telewizji
  • Bądź sobą. Nie patrz do kamery. Spoglądaj na dziennikarza i okazuj życzliwość.
  • Używaj prostego języka. Unikaj zawodowego żargonu.
  • Kontroluj mowę ciała. Ciężar ciała powinien być równomiernie rozłożony na obydwu stopach. Nie chowaj głowy w ramionach. Nie kołysz się.


4 cechy wywiadu urzędowego


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone