(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Zarządzanie komunikacją kryzysową Twoja firma jest w opałach. Główny księgowy został aresztowany za kradzież pieniędzy z firmowego konta. Hakerzy wykradli dane klientów. Ze zbiornika na chemikalia wyciekła toksyczna substancja i zatruła rzekę. Reporterzy już wchodzą po schodach. Mają dużo pytań. Co robisz? Prawdziwy charakter człowieka pokazuje to jak się zachowuje i komunikuje w sytuacji kryzysowej. Walczy czy ucieka? Rozwiązuje problem czy szuka winnych? Mówi prawdę czy kłamie? Podobnie jest z firmami, instytucjami i organizacjami. Są kryzysy większe i mniejsze, dłuższe i krótsze, droższe i mniej kosztowne. W najbardziej tragicznych giną ludzie. W innych traci się majątek. Jedne – na przykład powódź lub trąba powietrzna – niszczą infrastrukturę. Inne – na przykład strajk lub poważna awaria systemu informatycznego – dezorganizują pracę. Wszystkimi – bez względu na porę, zasięg i poziom zagrożenia – mogą zainteresować się media. W sytuacji kryzysowej firmy i ludzie często tracą głowę. Wydaje im się, że cały świat na nich patrzy. Pressence Public Relations analizuje sytuację spokojnie, obiektywnie i kompleksowo. Tłumaczymy naszym klientom jak opinia publiczna i media prawdopodobnie oceniają to, co się stało i czego oczekują. W sytuacji kryzysowej konsumenci oczekują odpowiedzialności i przejrzystej komunikacji. Media chcą wiedzieć co się stało i dlaczego. Ignorowanie opinii publicznej w sytuacji kryzysu poprzez oświadczenia: "Nic się nie stało" lub "Bez komentarza" jest krótkowzroczne i – na dłuższą metę – kosztowne. Zwycięstwo w sądzie może być bez znaczenia, jeśli wcześniej zszargano dobre imię firmy. Pressence Public Relations pomoże ocalić wiarygodność Twojej firmy podczas kryzysu i jej reputację – kiedy nikt nie daje drugiej szansy, a minuty zamieniają się w sekundy. Określimy zagrożenie i będziemy zdecydowanie przeciwdziałać jego rozszerzeniu – zgodnie z planem komunikacji kryzysowej. Nasze pakiety kryzysowe pomagają zoptymalizować inwestycję w przygotowanie do zarządzania kryzysowego. Wybrane artykuły o zarządzaniu sytuacją kryzysową w miesięczniku "Pressence Newsletter":
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |