(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Informacje prasowe








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Informacje prasowe



Informacja o nowym produkcie lub wyjątkowej usłudze, którą chcemy przekazać prasie. Wiadomość o ważnym kontrakcie lub niecodziennym wydarzeniu, na które czekają media.

Informacja prasowa jest podstawowym narzędziem komunikacji organizacji z mediami. Dziennikarze, wydawcy i producenci codziennie potrzebują nowych wiadomości.

Jeśli masz czas na napisanie tylko jednego dokumentu, niech to będzie właśnie informacja dla prasy. Informacja - nie komunikat. Komunikaty zostaw rzecznikowi prasowemu rządu :-)

Informacja musi być aktualna i dostarczona na czas do redakcji. Zawsze dokładna. Przed wysłaniem warto jeszcze raz sprawdzić daty, liczby, nazwiska - tzw. "czeskie" błędy śnią się po nocach. W przypadku istotnego błędu, oprócz nieprzespanych godzin, tracisz coś o wiele cenniejszego - Twoją wiarygodność.

Informacja prasowa musi być łatwa w czytaniu i zrozumiała. Maksymalna długość zdania 17 wyrazów. Unikaj długich i skomplikowanych struktur gramatycznych, przymiotników oceniających, przysłówków i specjalistycznego żargonu. Słowa ekstrapolacja, procedura ewaluacyjna, koncept przedakcesyjny i inne podobne nie zachęcają do lektury.

Wiemy jak pisać dla zakręconego nastolatka i skupionego analityka giełdowego, choć Tobie zostawiamy ocenę, który z tych dwóch odbiorców wymaga bardziej dojrzałego stylu pisania.

Na życzenie zorganizujemy wysyłkę publikacji w kraju i w dowolne miejsce na kuli ziemskiej.




Wybrane artykuły o informacjach prasowych w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. 10 tematów informacji prasowych kiedy nie masz lepszych pomysłów
  2. Błędy w informacjach prasowych
  3. Po co mi informacja prasowa?

Konferencje prasowe »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone