(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Informacje prasowe Informacja o nowym produkcie lub wyjątkowej usłudze, którą chcemy przekazać prasie. Wiadomość o ważnym kontrakcie lub niecodziennym wydarzeniu, na które czekają media. Informacja prasowa jest podstawowym narzędziem komunikacji organizacji z mediami. Dziennikarze, wydawcy i producenci codziennie potrzebują nowych wiadomości. Jeśli masz czas na napisanie tylko jednego dokumentu, niech to będzie właśnie informacja dla prasy. Informacja - nie komunikat. Komunikaty zostaw rzecznikowi prasowemu rządu :-) Informacja musi być aktualna i dostarczona na czas do redakcji. Zawsze dokładna. Przed wysłaniem warto jeszcze raz sprawdzić daty, liczby, nazwiska - tzw. "czeskie" błędy śnią się po nocach. W przypadku istotnego błędu, oprócz nieprzespanych godzin, tracisz coś o wiele cenniejszego - Twoją wiarygodność. Informacja prasowa musi być łatwa w czytaniu i zrozumiała. Maksymalna długość zdania 17 wyrazów. Unikaj długich i skomplikowanych struktur gramatycznych, przymiotników oceniających, przysłówków i specjalistycznego żargonu. Słowa ekstrapolacja, procedura ewaluacyjna, koncept przedakcesyjny i inne podobne nie zachęcają do lektury. Wiemy jak pisać dla zakręconego nastolatka i skupionego analityka giełdowego, choć Tobie zostawiamy ocenę, który z tych dwóch odbiorców wymaga bardziej dojrzałego stylu pisania. Na życzenie zorganizujemy wysyłkę publikacji w kraju i w dowolne miejsce na kuli ziemskiej. Wybrane artykuły o informacjach prasowych w miesięczniku "Pressence Newsletter":
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |