(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Pakiety kryzysowe








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Zarządzanie komunikacją kryzysową » Pakiety kryzysowe



Co robisz kiedy reporterzy pukają do drzwi, bo w firmie wydarzyła się katastrofa? Udajesz, że Cię nie ma czy mówisz "Bez komentarza"? Przekazujesz pisemne oświadczenie czy organizujesz konferencję prasową?

W sytuacji kryzysowej liczą się minuty, czasem nawet sekundy. Kiedy wydarzy się coś złego media i opinia publiczna żądają maksymalnej przejrzystości i odpowiedzialności. Firma dobrze przygotowana do zarządzania kryzysem potrafi nie tylko obronić swoją reputację, ale także ją wzmocnić.

Nasze pakiety kryzysowe pomagają zoptymalizować inwestycję w przygotowanie do zarządzania kryzysowego. Każda złotówka zainwestowana w przygotowanie do zarządzanie kryzysem pozwala zaoszczędzić w sytuacji kryzysowej co najmniej 4 złote.

4 korzyści z pakietów kryzysowych:

  1. możliwość korzystania z usługi zarządzania kryzysem zgodnie z potrzebami i w optymalnej cenie,
  2. zwiększenie odporności firmy na kryzys poprzez systematyczne przeglądy planów kryzysowych,
  3. w przypadku pakietu złotego i srebrnego poprawienie jakości komunikacji z mediami,
  4. dzięki stałej współpracy pewność, że w sytuacji kryzysowej nie trzeba tłumaczyć agencji PR "wszystkiego od Adama i Ewy".

Oto zawartość trzech pakietów kryzysowych (umowa na 12 miesiące):

1. Złoty

  • Kontakt z ekspertem kryzysowym i doradztwo w zarządzaniu kryzysowym zgodnie z planem kryzysowym
  • Raz w kwartale spotkanie w celu omówienia najnowszych wydarzeń i zmian w firmie i branży
  • Jedna rozmowa telefoniczna w miesiącu
  • Pierwszy dzień pracy w miesiącu (8 godzin)
  • Jedno szkolenie medialne dla maksimum 5 osób z ćwiczeniami przed kamerą (8 godzin)
  • Przegląd planu kryzysowego
  • Aktualizacja planu kryzysowego
  • Jedna symulacja kryzysowa (8 godzin)
  • 15% rabatu na wszystkie nasze usługi spoza pakietu.

2. Srebrny

  • Kontakt z ekspertem kryzysowym i doradztwo w zarządzaniu kryzysowym zgodnie z planem kryzysowym
  • Raz w kwartale spotkanie w celu omówienia najnowszych wydarzeń i zmian w firmie i branży
  • Jedna rozmowa telefoniczna w miesiącu
  • Pierwsze pół dnia pracy w miesiącu (4 godziny)
  • Jedno szkolenie medialne dla maksimum 5 osób z ćwiczeniami przed kamerą (8 godzin)
  • Przegląd planu kryzysowego
  • 10% rabatu na wszystkie nasze usługi spoza pakietu.

3. Brązowy

  • Kontakt z ekspertem kryzysowym i doradztwo w zarządzaniu kryzysowym zgodnie z planem kryzysowym
  • Raz w kwartale spotkanie w celu omówienia najnowszych wydarzeń i zmian w firmie i branży
  • Jedna rozmowa telefoniczna w miesiącu
  • Pierwsze 2 godziny pracy w miesiącu
  • 5% rabatu na wszystkie nasze usługi spoza pakietu.

Jeśli masz pytanie o pakiety kryzysowe, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.

PS. Zapraszamy też do prenumeraty naszego newslettera, w którym często piszemy o zarządzaniu kryzysami i komunikacją kryzysową. Bezpłatny "Pressence Newsletter" możesz zamówić tutaj.


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone