(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Zarządzanie komunikacją kryzysową » Pakiety kryzysowe Co robisz kiedy reporterzy pukają do drzwi, bo w firmie wydarzyła się katastrofa? Udajesz, że Cię nie ma czy mówisz "Bez komentarza"? Przekazujesz pisemne oświadczenie czy organizujesz konferencję prasową? W sytuacji kryzysowej liczą się minuty, czasem nawet sekundy. Kiedy wydarzy się coś złego media i opinia publiczna żądają maksymalnej przejrzystości i odpowiedzialności. Firma dobrze przygotowana do zarządzania kryzysem potrafi nie tylko obronić swoją reputację, ale także ją wzmocnić. Nasze pakiety kryzysowe pomagają zoptymalizować inwestycję w przygotowanie do zarządzania kryzysowego. Każda złotówka zainwestowana w przygotowanie do zarządzanie kryzysem pozwala zaoszczędzić w sytuacji kryzysowej co najmniej 4 złote. 4 korzyści z pakietów kryzysowych:
Oto zawartość trzech pakietów kryzysowych (umowa na 12 miesiące): 1. Złoty
2. Srebrny
3. Brązowy
Jeśli masz pytanie o pakiety kryzysowe, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14. PS. Zapraszamy też do prenumeraty naszego newslettera, w którym często piszemy o zarządzaniu kryzysami i komunikacją kryzysową. Bezpłatny "Pressence Newsletter" możesz zamówić tutaj. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |