(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Premiery produktów Public relations rozumiane jako promocja produktu lub usługi jest działaniem na tym samym poziomie marketingowym co reklama, sprzedaż bezpośrednia czy akcja promocyjna (konkurs, oferta specjalna, obniżka ceny). O ile opłacone ogłoszenie reklamowe dokładnie określa co chcemy powiedzieć i wiemy gdzie i kiedy będzie opublikowane, o tyle informacja prasowa przygotowana i upowszechniana w ramach PR może być wykorzystana w dowolnym czasie, zakresie i fragmencie. Informacja prasowa posiada zdecydowanie większą moc przekonywania od tekstu reklamowego, w którym - co wszyscy wiedzą - sami publicznie wychwalamy nasz produkt. Dzieje się tak na przykład, gdy pojawia się w mediach w korzystnym komentarzu do testu porównawczego z produktami lub usługami konkurencji. Premiery produktów łączą korzyści wynikające z publicznego przekazu reklamowego z walorami indywidualnej sprzedaży i akcji promocyjnej. Reklama obniża koszty dotarcia z informacją, marketing bezpośredni umożliwia dialog z kupującym, a akcja promocyjna czyni kontakt z klientem czymś wyjątkowym, przez co - atrakcyjnym. Scenariusze premier produktów różnią się w zależności od odbiorcy. Inny jest kontakt z partnerem handlowym, inny z hurtowym odbiorcą, jeszcze inny z indywidualnym klientem. Dbamy, aby organizowane przez nas wydarzenia trwały dłużej niż sama impreza. Zebraną dokumentację (nagrania video, wywiady, fotografie) wykorzystujemy w późniejszych akcjach PR. Wybrane artykuły o premierach produktu w miesięczniku "Pressence Newsletter": |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |