(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Premiery produktów








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Premiery produktów



Public relations rozumiane jako promocja produktu lub usługi jest działaniem na tym samym poziomie marketingowym co reklama, sprzedaż bezpośrednia czy akcja promocyjna (konkurs, oferta specjalna, obniżka ceny). O ile opłacone ogłoszenie reklamowe dokładnie określa co chcemy powiedzieć i wiemy gdzie i kiedy będzie opublikowane, o tyle informacja prasowa przygotowana i upowszechniana w ramach PR może być wykorzystana w dowolnym czasie, zakresie i fragmencie.

Informacja prasowa posiada zdecydowanie większą moc przekonywania od tekstu reklamowego, w którym - co wszyscy wiedzą - sami publicznie wychwalamy nasz produkt. Dzieje się tak na przykład, gdy pojawia się w mediach w korzystnym komentarzu do testu porównawczego z produktami lub usługami konkurencji.

Premiery produktów łączą korzyści wynikające z publicznego przekazu reklamowego z walorami indywidualnej sprzedaży i akcji promocyjnej. Reklama obniża koszty dotarcia z informacją, marketing bezpośredni umożliwia dialog z kupującym, a akcja promocyjna czyni kontakt z klientem czymś wyjątkowym, przez co - atrakcyjnym.

Scenariusze premier produktów różnią się w zależności od odbiorcy. Inny jest kontakt z partnerem handlowym, inny z hurtowym odbiorcą, jeszcze inny z indywidualnym klientem.

Dbamy, aby organizowane przez nas wydarzenia trwały dłużej niż sama impreza. Zebraną dokumentację (nagrania video, wywiady, fotografie) wykorzystujemy w późniejszych akcjach PR.




Wybrane artykuły o premierach produktu w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Jaki masz budżet?
  2. Poznaj swój produkt
  3. Jak wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę

Monitoring mediów »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  Ekspert medialny |  112 PR |  Kryzys online |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2017 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone