(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Monitoring mediów Kiedy konsumenci chcą coś powiedzieć, każdy może to usłyszeć - wszędzie. Prowadzisz monitoring tego, co mówi się o Twojej marce, produktach i usługach? Potrafisz ocenić co jest najważniejsze? Media nie narzucają nam tego, co mamy myśleć, lecz to, o czym mamy myśleć. W ten sposób tworzą listy popularnych tematów. Prasa selekcjonując i akcentując wybrane tematy poprzez odwołanie się do cenionych w grupie odbiorców norm wpływa na ich zachowanie. Monitoring prasy nie polega tylko na obserwowaniu i archiwizowaniu artykułów, ale przede wszystkim na analizie treści według systematycznych procedur służących obiektywnemu określeniu o czym, w jakim kontekście i z jakim nastawieniem mówią media i konsumenci. Analiza zawartości prasy jest także tanim systemem wczesnego ostrzegania o nadchodzących problemach. Monitorowanie nowoczesnych środków przekazu informacji (na przykład Internetu) może zapobiec niekontrolowanemu rozpowszechnianiu szkodliwych i nieprawdziwych plotek i pogłosek. Pressence Public Relations organizuje monitoring bieżący i retrospektywny obejmujący prasę ogólnodostępną i specjalistyczną prasę handlową. Raporty dotyczą wybranego hasła, marki lub sektora. Wybrane artykuły o monitoringu mediów w miesięczniku "Pressence Newsletter": |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |