(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Monitoring mediów








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Monitoring mediów



Kiedy konsumenci chcą coś powiedzieć, każdy może to usłyszeć - wszędzie.

Prowadzisz monitoring tego, co mówi się o Twojej marce, produktach i usługach? Potrafisz ocenić co jest najważniejsze?

Media nie narzucają nam tego, co mamy myśleć, lecz to, o czym mamy myśleć. W ten sposób tworzą listy popularnych tematów. Prasa selekcjonując i akcentując wybrane tematy poprzez odwołanie się do cenionych w grupie odbiorców norm wpływa na ich zachowanie.

Monitoring prasy nie polega tylko na obserwowaniu i archiwizowaniu artykułów, ale przede wszystkim na analizie treści według systematycznych procedur służących obiektywnemu określeniu o czym, w jakim kontekście i z jakim nastawieniem mówią media i konsumenci.

Analiza zawartości prasy jest także tanim systemem wczesnego ostrzegania o nadchodzących problemach. Monitorowanie nowoczesnych środków przekazu informacji (na przykład Internetu) może zapobiec niekontrolowanemu rozpowszechnianiu szkodliwych i nieprawdziwych plotek i pogłosek.

Pressence Public Relations organizuje monitoring bieżący i retrospektywny obejmujący prasę ogólnodostępną i specjalistyczną prasę handlową. Raporty dotyczą wybranego hasła, marki lub sektora.




Wybrane artykuły o monitoringu mediów w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. 21 tematów alertów w monitoringu online
  2. 25 narzędzi monitoringu Internetu
  3. Monitoring w Internecie

Treningi medialne »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone