(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Podstawowe usługi








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Produkcje video



Telewizja dysponuje porażającą siłą perswazji i ogromnym zasięgiem. Przekaz satelitarny i osiedlowa telewizja kablowa pokazują pozornie sprzeczne kierunki rozwoju. Pierwszy uniformizuje świat, drugi zaspokaja indywidualne potrzeby.

Dzięki cyfrowej technologii telewizja staje się bardziej mobilna i wszędobylska. Zwiększa liczbę programów emitowanych "na żywo". Dla 70% Polaków jest największym oknem na świat, a dla co drugiego Polaka jedynym źródłem informacji. Jak grzyby po deszczu pojawiają się niezależne firmy produkujące programy dla telewizji.

Dalecy jesteśmy od krytykowania telewizji za jej wyrywkowe i płytkie pokazywanie i interpretowanie rzeczywistości. O treści przekazu tego medium nie decyduje bowiem ono same, lecz ludzie, którzy w nim pracują. Dobry scenariusz opisujący słuszną sprawę potrafi przekonująco i dogłębnie przedstawić istotny temat.

Pressence Public Relations przygotowuje zgodne z dziennikarskimi standardami produkcje video (video news releases) na profesjonalnym sprzęcie filmowym i zajmuje się ich dystrybucją do stacji telewizyjnych i innych nowoczesnych mediów elektronicznych.




Wybrane artykuły o informacjach video (VNR) w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. 10 niezmiennych praw video w Internecie
  2. Video informacje
  3. Lubisz patrzeć, prawda?

Premiery produktów »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone