(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Produkcje video Telewizja dysponuje porażającą siłą perswazji i ogromnym zasięgiem. Przekaz satelitarny i osiedlowa telewizja kablowa pokazują pozornie sprzeczne kierunki rozwoju. Pierwszy uniformizuje świat, drugi zaspokaja indywidualne potrzeby. Dzięki cyfrowej technologii telewizja staje się bardziej mobilna i wszędobylska. Zwiększa liczbę programów emitowanych "na żywo". Dla 70% Polaków jest największym oknem na świat, a dla co drugiego Polaka jedynym źródłem informacji. Jak grzyby po deszczu pojawiają się niezależne firmy produkujące programy dla telewizji. Dalecy jesteśmy od krytykowania telewizji za jej wyrywkowe i płytkie pokazywanie i interpretowanie rzeczywistości. O treści przekazu tego medium nie decyduje bowiem ono same, lecz ludzie, którzy w nim pracują. Dobry scenariusz opisujący słuszną sprawę potrafi przekonująco i dogłębnie przedstawić istotny temat. Pressence Public Relations przygotowuje zgodne z dziennikarskimi standardami produkcje video (video news releases) na profesjonalnym sprzęcie filmowym i zajmuje się ich dystrybucją do stacji telewizyjnych i innych nowoczesnych mediów elektronicznych. Wybrane artykuły o informacjach video (VNR) w miesięczniku "Pressence Newsletter": |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |