(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Podstawowe usługi








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Konferencje prasowe



Konferencje prasowe organizujemy, aby skierować uwagę mediów na problem, wydarzenie, produkt lub przedsięwzięcie. Celem konferencji jest doprowadzenie do umieszczenia w prasie i mediach elektronicznych maksymalnej liczby publikacji.

Odradzamy organizowanie konferencji prasowej kiedy temat jest mało atrakcyjny lub jej treść może być przekazana w innej formie (na przykład, spotkanie prasowe z małą grupą dziennikarzy).

Powodzenie konferencji zależy od tematu, uczestników, terminu, lokalizacji, organizacji i aranżacji oraz materiałów dla dziennikarzy.

Wybierając temat konferencji musimy wiedzieć:

  1. po co robimy konferencję,
  2. czy temat jest atrakcyjny dla mediów,
  3. czy temat ma szerszy wymiar społeczny,
  4. czy temat nie budzi niekorzystnych skojarzeń,
  5. czy temat można widowiskowo zaprezentować.

Proponujemy organizować konferencje od poniedziałku do czwartku w godzinach 10:00-12:00.

Dbamy o to, aby na konferencję przyszli dziennikarze zgodnie ze swoją specjalnością lub profilem pisma.

Ze strony organizatorów w konferencji powinni uczestniczyć osoby kompetentne w poruszanej sprawie, członek kierownictwa, doradcy, eksperci i specjaliści public relations.

Po konferencji prasowej przesyłamy materiały do dziennikarzy, którzy nie mogli przyjść i monitorujemy publikacje w mediach.




Wybrane artykuły o konferencjach prasowych w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Jak ocalić skórę na trudnej konferencji prasowej
  2. Trzy najważniejsze słowa w komunikacji
  3. Nie lubię konferencji prasowych

Produkcje video »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  Ekspert medialny |  112 PR |  Kryzys online |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2017 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone