(C) Pressence Public Relations |
Oto przykładowe ćwiczenie ze szkolenia medialnego dla pracowników firm telekomunikacyjnych. Firma telekomunikacyjna została oskarżona przez wpływową gazetę o stosowanie "barbarzyńskich" metod sprzedaży telefonów komórkowych. Zarząd firmy organizuje konferencję prasową, na której odpowie na pytania dziennikarzy w celu przedstawienia swoich racji i obrony reputacji firmy. Zarząd Twoim celem jest obrona reputacji firmy i przekonanie dziennikarzy, że stosowane metody sprzedaży są zgodne z przyjętymi normami etycznymi. Poniższe informacje pomogą Ci odeprzeć zarzuty mediów.
Dziennikarze Czytelnicy skarżą się na "barbarzyńskie" metody sprzedawców firmy telekomunikacyjnej. Skargi dotyczą sprzedaży telefonów komórkowych. Wykorzystaj poniższe informacje, aby poznać stosowane metody. Zasugeruj finansowane zadośćuczynienie dla niezadowolonych klientów. Oto na co uskarżają się klienci:
Konferencja prasowa jest rejestrowana na video i następnie szczegółowo omawiana. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |