(C) Pressence Public Relations |
W komunikacji z mediami ten kto mówi pierwszy i robi to najlepiej kontroluje narrację – i skutecznie buduje reputację swojej marki. Podobnie jest z komunikacją w mediach społecznościowych. Rozmowy z fanami na Facebooku są dzisiaj nie mniej ważne od wywiadu dla mediów. Odpowiedzi na pytania klientów na Twitterze są nie mniej ważne od korespondencji e-mail. W dawnych czasach (kiedy były tylko dwa kanały telewizji i niewiele więcej ogólnopolskich gazet) największym wyzwaniem PR było dotarcie ze swoim przesłaniem do klientów. Dzisiaj największym wyzwaniem PR jest dotarcie ze swoim przesłaniem do właściwej grupy klientów – ludzi, którzy zechcą kupić Twój produkt lub skorzystać z usługi. Nie musisz być w telewizji, żeby zdobywać klientów. Możesz to robić prowadząc bloga lub listę dyskusyjną na LinkedIn. Znajomy z Facebooka może napisać na swoim profilu kilka miłych słów o tym, co robisz. Popularny dziennikarz może udostępnić Twój wpis o nowym produkcie na Twitterze. Kolega z LinkedIn, który nigdy by nic od Ciebie nie kupił może skontaktować Cię z nowym klientem – najlepszym jakiego możesz sobie wymarzyć. Tak działa nowy PR. Jesteś gotowy? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |