(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Strumień nowych mediów Strumień nowych mediów






W komunikacji z mediami ten kto mówi pierwszy i robi to najlepiej kontroluje narrację – i skutecznie buduje reputację swojej marki. Podobnie jest z komunikacją w mediach społecznościowych. Rozmowy z fanami na Facebooku są dzisiaj nie mniej ważne od wywiadu dla mediów. Odpowiedzi na pytania klientów na Twitterze są nie mniej ważne od korespondencji e-mail.

W dawnych czasach (kiedy były tylko dwa kanały telewizji i niewiele więcej ogólnopolskich gazet) największym wyzwaniem PR było dotarcie ze swoim przesłaniem do klientów. Dzisiaj największym wyzwaniem PR jest dotarcie ze swoim przesłaniem do właściwej grupy klientów – ludzi, którzy zechcą kupić Twój produkt lub skorzystać z usługi.

Nie musisz być w telewizji, żeby zdobywać klientów. Możesz to robić prowadząc bloga lub listę dyskusyjną na LinkedIn. Znajomy z Facebooka może napisać na swoim profilu kilka miłych słów o tym, co robisz. Popularny dziennikarz może udostępnić Twój wpis o nowym produkcie na Twitterze. Kolega z LinkedIn, który nigdy by nic od Ciebie nie kupił może skontaktować Cię z nowym klientem – najlepszym jakiego możesz sobie wymarzyć.

Tak działa nowy PR. Jesteś gotowy?


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  Ekspert medialny |  112 PR |  Kryzys online |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2017 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone