1.
|
Imię i nazwisko
|
.......................................................
|
2.
|
Nazwa organizacji
|
.......................................................
|
3.
|
Telefon kontaktowy
|
.......................................................
|
4.
|
Adres e-mail
|
.......................................................
|
5.
|
Witryna WWW
|
.......................................................
|
6.
|
Stanowisko i główne obowiązki
|
.......................................................
|
7.
|
Jak długo pracujesz w tej firmie/instytucji?
|
.......................................................
|
8.
|
Jak długo pracujesz na obecnym stanowisku?
|
.......................................................
|
9.
|
Czy przeszedłeś już jakieś szkolenie medialne? Jeżeli tak, kiedy to było i opisz swoje doświadczenia z mediami po tym szkoleniu.
|
.......................................................
|
10.
|
Jak dobrze – Twoim zdaniem – potrafisz przedstawić kluczowe sprawy Twej firmy/instytucji?
|
.......................................................
|
11.
|
Jakimi tematami pragniesz zainteresować dziennikarzy w pierwszej kolejności? Dlaczego?
|
.......................................................
|
12.
|
Opisz krótko najważniejsze wyróżniki rynkowe Twej firmy/instytucji.
|
.......................................................
|
13.
|
Ile lat działa Twoja firma/instytucja i jaka jest jej pozycja na rynku?
|
.......................................................
|
14.
|
Czy szkolenie medialne jest częścią większego projektu szkoleniowego czy "samodzielnym" szkoleniem?
|
.......................................................
|
15.
|
Czy szkolenie medialne przygotowywane jest w związku z nowym wyzwaniem lub projektem? Jeśli tak, czego dotyczy?
|
.......................................................
|
16.
|
Jaki jest największy problem w komunikacji wewnętrznej w Twojej firmie/instytucji?
|
.......................................................
|
17.
|
Jaki jest największy problem w kontaktach z mediami Twojej firmy/instytucji?
|
.......................................................
|
18.
|
Jakich trzech najważniejszych rzeczy chcesz nauczyć się na szkoleniu medialnym?
|
.......................................................
|
19.
|
Gdybyś z tych trzech rzeczy miał czas tylko na jeden temat, co byś wybrał?
|
.......................................................
|
20.
|
Czego osobiście (nie zawodowo) oczekujesz od szkolenia medialnego?
|
.......................................................
|
21.
|
Czy są jakieś delikatne lub drażliwe kwestie, o których nie chcesz mówić na szkoleniu? Jeśli tak, wytłumacz o co chodzi.
|
.......................................................
|
22.
|
Czy są jakieś wewnętrzne ciekawe historie, które mogą ubarwić program szkolenia? Na przykład?
|
.......................................................
|
23.
|
Czy masz własne pomysły lub sugestie, które pomogą wzbogacić program i praktyczną wartość szkolenia?
|
.......................................................
|
24.
|
Mówiąc ogólnie, lubisz trenerów, którzy… (dokończ zdanie)
|
.......................................................
|
25.
|
Mówiąc ogólnie, nie lubisz trenerów, którzy... (dokończ zdanie)
|
.......................................................
|
26.
|
Powiedz kto jest Twoim ulubionym dziennikarzem?
|
.......................................................
|
27.
|
Powiedz kto jest według Ciebie antywzorem dobrego dziennikarza?
|
.......................................................
|
28.
|
Jak zamierzasz powtarzać nową wiedzę i utrwalać umiejętności ze szkolenia?
|
.......................................................
|
29.
|
Czy planujesz skorzystać z bezpłatnych porad e-mail przez 60 dni po zakończeniu szkolenia?
|
.......................................................
|
30.
|
Jakie konkretne DZIAŁANIA podejmiesz po zakończeniu szkolenia medialnego?
|
.......................................................
|
Dziękujemy za cierpliwe wypełnienie formularza.
Na podstawie analizy odpowiedzi, przeprowadzonych rozmów i obserwacji opracujemy projekt szkolenia. Projekt ten zostanie z Państwem dokładnie omówiony (telefon, e-mail), a uwagi będą uwzględnione przy opracowaniu ostatecznego kształtu programu szkoleniowego.
Dopiero, gdy będą Państwo w pełni przekonani co do jego słuszności, zawrzemy umowę o przeprowadzenie szkolenia medialnego.