(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Szkolenia medialne - Ankieta przed szkoleniem medialnym








Tu jesteś » Strona główna » Szkolenia » Ankieta przed szkoleniem medialnym




ANKIETA PRZED SZKOLENIEM MEDIALNYM



Prosimy o odpowiedzi na 30 pytań. Treść odpowiedzi pomoże nam bardziej precyzyjnie opisać Państwa potrzeby szkoleniowe - jakie są cele i zadania; co chcemy zmienić, a co usprawnić.

Uwaga: Wszystkie informacje traktujemy jako poufne.


1. Imię i nazwisko .......................................................
2. Nazwa organizacji .......................................................
3. Telefon kontaktowy .......................................................
4. Adres e-mail .......................................................
5. Witryna WWW .......................................................
6. Stanowisko i główne obowiązki .......................................................
7. Jak długo pracujesz w tej firmie/instytucji? .......................................................
8. Jak długo pracujesz na obecnym stanowisku? .......................................................
9. Czy przeszedłeś już jakieś szkolenie medialne? Jeżeli tak, kiedy to było i opisz swoje doświadczenia z mediami po tym szkoleniu. .......................................................
10. Jak dobrze – Twoim zdaniem – potrafisz przedstawić kluczowe sprawy Twej firmy/instytucji? .......................................................
11. Jakimi tematami pragniesz zainteresować dziennikarzy w pierwszej kolejności? Dlaczego? .......................................................
12. Opisz krótko najważniejsze wyróżniki rynkowe Twej firmy/instytucji. .......................................................
13. Ile lat działa Twoja firma/instytucja i jaka jest jej pozycja na rynku? .......................................................
14. Czy szkolenie medialne jest częścią większego projektu szkoleniowego czy "samodzielnym" szkoleniem? .......................................................
15. Czy szkolenie medialne przygotowywane jest w związku z nowym wyzwaniem lub projektem? Jeśli tak, czego dotyczy? .......................................................
16. Jaki jest największy problem w komunikacji wewnętrznej w Twojej firmie/instytucji? .......................................................
17. Jaki jest największy problem w kontaktach z mediami Twojej firmy/instytucji? .......................................................
18. Jakich trzech najważniejszych rzeczy chcesz nauczyć się na szkoleniu medialnym? .......................................................
19. Gdybyś z tych trzech rzeczy miał czas tylko na jeden temat, co byś wybrał? .......................................................
20. Czego osobiście (nie zawodowo) oczekujesz od szkolenia medialnego? .......................................................
21. Czy są jakieś delikatne lub drażliwe kwestie, o których nie chcesz mówić na szkoleniu? Jeśli tak, wytłumacz o co chodzi. .......................................................
22. Czy są jakieś wewnętrzne ciekawe historie, które mogą ubarwić program szkolenia? Na przykład? .......................................................
23. Czy masz własne pomysły lub sugestie, które pomogą wzbogacić program i praktyczną wartość szkolenia? .......................................................
24. Mówiąc ogólnie, lubisz trenerów, którzy… (dokończ zdanie) .......................................................
25. Mówiąc ogólnie, nie lubisz trenerów, którzy... (dokończ zdanie) .......................................................
26. Powiedz kto jest Twoim ulubionym dziennikarzem? .......................................................
27. Powiedz kto jest według Ciebie antywzorem dobrego dziennikarza? .......................................................
28. Jak zamierzasz powtarzać nową wiedzę i utrwalać umiejętności ze szkolenia? .......................................................
29. Czy planujesz skorzystać z bezpłatnych porad e-mail przez 60 dni po zakończeniu szkolenia? .......................................................
30. Jakie konkretne DZIAŁANIA podejmiesz po zakończeniu szkolenia medialnego? .......................................................

Dziękujemy za cierpliwe wypełnienie formularza.

Na podstawie analizy odpowiedzi, przeprowadzonych rozmów i obserwacji opracujemy projekt szkolenia. Projekt ten zostanie z Państwem dokładnie omówiony (telefon, e-mail), a uwagi będą uwzględnione przy opracowaniu ostatecznego kształtu programu szkoleniowego.

Dopiero, gdy będą Państwo w pełni przekonani co do jego słuszności, zawrzemy umowę o przeprowadzenie szkolenia medialnego.

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z Pressence Public Relations, wyślemy na życzenie ankietę do wypełnienia w formacie .doc (WORD).


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone