(C) Pressence Public Relations |
Z przyjemnością zapraszamy do skorzystania z naszej urodzinowej promocji i udziału w warsztacie "Jak być zabawnym trenerem". Cel warsztatu Cel nadrzędny to wytworzenie i utrwalenie najważniejszej cechy: - umiejętności zwiększenia skuteczności szkoleń, treningów i warsztatów poprzez umiejętne wzmocnienie nowej wiedzy i umiejętności pozytywnymi emocjami wywołanymi zabawą i śmiechem. Wyróżnik warsztatu Co jest szczególne w naszym warsztacie?
Warsztat „Jak być zabawnym trenerem” adresowany jest do osób, które:
Efekty szkolenia Po ukończeniu szkolenia jego uczestnik będzie mógł:
Organizacja szkolenia Maksymalna liczba uczestników: 20 osób. Minimalna: 4 osoby. Miejsce szkolenia: Warszawa, ulica Sielecka 22 Data szkolenia: czwartek, 25 września 2008 Czas trwania i godziny warsztatu: 3 godziny, 14:30-16:00, 16:15-17:45. Metody i formy szkolenia w czasie warsztatu
Program warsztatu Warsztat składa się z 10 gier:
Materiały szkoleniowe W ramach opłaty każdy uczestnik otrzymuje przewodnik do zajęć w formie e-booka, w którym opisane są wszystkie gry przeprowadzone w czasie warsztatu (ok. 30 stron). Opis gry zawiera następujące elementy:
Materiał jest tak zestawiony, żeby ogólne i ważne wskazówki mogły być łatwo zastosowane w dalszej osobistej edukacji. Każdy uczestnik otrzymuje Dyplom ukończenia warsztatu „Jak być zabawnym trenerem”. Inwestycja w warsztat Koszt inwestycji w przygotowanie i prowadzenie warsztatu wynosi 188 zł + 22% VAT. Opłata za uczestnictwo obejmuje koszty warsztatu, materiałów edukacyjnych i poczęstunków. Cena nie zawiera kosztów ewentualnego noclegu, przejazdu i parkingu. Aby wziąć udział w warsztacie należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: biuro@pressence.com.pl i po potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji przesłać 229 zł 36 gr na konto Pressence Public Relations 71 1140 2017 0000 4202 0673 8738, Multibank, ul. Kościuszki 7/11, 45-062 Opole. Fakturę VAT wystawiamy zaraz po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie bankowym. Wpłacone pieniądze zwracamy na życzenie w każdej chwili zgodnie z Gwarancją Pełnej Satysfakcji. Gwarancja Pełnej Satysfakcji Pressence Public Relations jest tak pewna jakości świadczonych usług, że z przyjemnością oferuje Gwarancję Pełnej Satysfakcji. Inwestycja w praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności jest w 100% bezpieczna. Jeżeli nie będziesz w pełni zadowolony, niezwłocznie zwrócimy zainwestowane pieniądze. Gwarancja jest bezwarunkowa, tzn. nie musisz podać przyczyny braku pełnej satysfakcji. Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje możliwość bezpłatnych konsultacji poprzez e-mail przez 3 tygodnie od dnia warsztatu na tematy omawiane podczas warsztatu „Jak być zabawnym trenerem.” Osobą szkolącą jest Bogusław Feliszek, prezes Pressence Public Relations. Telefon komórkowy do kontaktu w sprawie warsztatu 515 245 412. Urodzinowa promocja jest adresowana wyłącznie do prenumeratorów Pressence Newsletter zarejestrowanych w naszej bazie danych przed 1 września 2008. Urodzinowej promocji nie można łączyć z żadną inną ofertą warsztatów i szkoleń prowadzonych przez Pressence Public Relations. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany terminu i/lub miejsca warsztatu bez podania przyczyny. Oferta ważna jest do 15 września 2008. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |