(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Szkolenia












  • Lubisz się śmiać?
  • Lubisz uczyć się nowych umiejętności w czasie zabawy?
  • Wierzysz, że pozytywne emocje wywołane śmiechem sprzyjają nauce?

Z przyjemnością zapraszamy do skorzystania z naszej urodzinowej promocji i udziału w warsztacie "Jak być zabawnym trenerem".

Cel warsztatu

Cel nadrzędny to wytworzenie i utrwalenie najważniejszej cechy:

- umiejętności zwiększenia skuteczności szkoleń, treningów i warsztatów poprzez umiejętne wzmocnienie nowej wiedzy i umiejętności pozytywnymi emocjami wywołanymi zabawą i śmiechem.

Wyróżnik warsztatu

Co jest szczególne w naszym warsztacie?

  1. Praktyczne dokształcanie korzystne dla osób z różnym doświadczeniem i zdolnościami.
  2. Wysoki transfer wiedzy i umiejętności.
  3. Warsztat składa się z praktycznych ćwiczeń i wystąpień odnoszących się do realnych warunków pracy.

Warsztat „Jak być zabawnym trenerem” adresowany jest do osób, które:

  1. występują publicznie
  2. prowadzą szkolenia, treningi i warsztaty
  3. uważają, że nie mają poczucia humoru :-)

Efekty szkolenia

Po ukończeniu szkolenia jego uczestnik będzie mógł:

  1. sprawnie przeprowadzić 10 gier służących lepszej komunikacji w grupie, twórczemu rozwiązywaniu problemów, zarządzaniu zmianą, budowaniu zespołu, współpracy z trudnymi ludźmi, zmniejszaniu konfliktów w pracy, zwiększaniu asertywności i rozwijaniu inteligencji emocjonalnej.
  2. zwiększyć efektywność prowadzonych przez siebie szkoleń, treningów, warsztatów
  3. cieszyć się renomą sympatycznego, zabawnego i dowcipnego trenera :-)

Organizacja szkolenia

Maksymalna liczba uczestników: 20 osób. Minimalna: 4 osoby.

Miejsce szkolenia: Warszawa, ulica Sielecka 22

Data szkolenia: czwartek, 25 września 2008

Czas trwania i godziny warsztatu: 3 godziny, 14:30-16:00, 16:15-17:45.

Metody i formy szkolenia w czasie warsztatu

  1. Referowanie treści - Prezentujemy informacje ważne, aktualne i odpowiadające potrzebom.
  2. Ćwiczenia praktyczne - Liczne przykłady, praca indywidualna i ćwiczenia w grupie pozwalają osobiście przeżyć omawiane tematy i lepiej je opracować.
  3. Dyskusja grupowa - Możliwość do intensywnej wymiany zdań i doświadczeń w małej grupie.




Program warsztatu

Warsztat składa się z 10 gier:

  1. Co jest w środku? - twórcze rozwiązywanie problemów, zarządzanie zmianą, budowanie zespołu
  2. Jak poeta z poetą - twórcze rozwiązywanie problemów, zarządzanie zmianą, budowanie zespołu, redukowanie konfliktów w pracy
  3. Przyjaciele od serca - twórcze rozwiązywanie problemów, zarządzanie zmianą, budowanie zespołu, redukowanie konfliktów w pracy, poszerzanie inteligencji emocjonalnej, współpraca z trudnymi ludźmi
  4. Zapominalskie opowiadanie - twórcze rozwiązywanie problemów, redukowanie konfliktów w pracy, współpraca z trudnymi ludźmi
  5. Liczby nie kłamią - komunikacja w grupie, wzmacnianie asertywności
  6. Wspólna historia - twórcze rozwiązywanie problemów, budowanie zespołu
  7. Komunikacyjny karambol - komunikacja w grupie
  8. Kwadrans strachu - wzmacnianie asertywności, poszerzanie inteligencji emocjonalnej, redukowanie konfliktów w pracy
  9. To logiczne Watsonie... - twórcze rozwiązywanie problemów
  10. Niech moc będzie z Tobą - poszerzanie inteligencji emocjonalnej, redukowanie konfliktów w pracy

Materiały szkoleniowe

W ramach opłaty każdy uczestnik otrzymuje przewodnik do zajęć w formie e-booka, w którym opisane są wszystkie gry przeprowadzone w czasie warsztatu (ok. 30 stron).

Opis gry zawiera następujące elementy:

  • wprowadzenie teoretyczne,
  • proponowany zabawny wstęp przed rozpoczęciem gry,
  • opis przebiegu gry,
  • pytania na podsumowanie.

Materiał jest tak zestawiony, żeby ogólne i ważne wskazówki mogły być łatwo zastosowane w dalszej osobistej edukacji.

Każdy uczestnik otrzymuje Dyplom ukończenia warsztatu „Jak być zabawnym trenerem”.





Inwestycja w warsztat

Koszt inwestycji w przygotowanie i prowadzenie warsztatu wynosi 188 zł + 22% VAT.

Opłata za uczestnictwo obejmuje koszty warsztatu, materiałów edukacyjnych i poczęstunków. Cena nie zawiera kosztów ewentualnego noclegu, przejazdu i parkingu.

Aby wziąć udział w warsztacie należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: biuro@pressence.com.pl i po potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji przesłać 229 zł 36 gr na konto Pressence Public Relations 71 1140 2017 0000 4202 0673 8738, Multibank, ul. Kościuszki 7/11, 45-062 Opole.

Fakturę VAT wystawiamy zaraz po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie bankowym.

Wpłacone pieniądze zwracamy na życzenie w każdej chwili zgodnie z Gwarancją Pełnej Satysfakcji.

Gwarancja Pełnej Satysfakcji

Pressence Public Relations jest tak pewna jakości świadczonych usług, że z przyjemnością oferuje Gwarancję Pełnej Satysfakcji.

Inwestycja w praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności jest w 100% bezpieczna. Jeżeli nie będziesz w pełni zadowolony, niezwłocznie zwrócimy zainwestowane pieniądze. Gwarancja jest bezwarunkowa, tzn. nie musisz podać przyczyny braku pełnej satysfakcji.





Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje możliwość bezpłatnych konsultacji poprzez e-mail przez 3 tygodnie od dnia warsztatu na tematy omawiane podczas warsztatu „Jak być zabawnym trenerem.”

Osobą szkolącą jest Bogusław Feliszek, prezes Pressence Public Relations. Telefon komórkowy do kontaktu w sprawie warsztatu 515 245 412.

Urodzinowa promocja jest adresowana wyłącznie do prenumeratorów Pressence Newsletter zarejestrowanych w naszej bazie danych przed 1 września 2008.

Urodzinowej promocji nie można łączyć z żadną inną ofertą warsztatów i szkoleń prowadzonych przez Pressence Public Relations.

Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany terminu i/lub miejsca warsztatu bez podania przyczyny.

Oferta ważna jest do 15 września 2008.


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone