(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Szkolenia medialne Oferta specjalna szkolenia medialnego


Oferta specjalna szkolenia medialnego "Skuteczna komunikacja z mediami"


Zapraszamy do skorzystania z oferty specjalnej szkolenia medialnego.


Wyróżniki naszych szkoleń

1. Praktyczne dokształcanie dopasowane do doświadczenia i zdolności.

2. Wysoki transfer wiedzy i umiejętności.

3. Warsztat wypełniony ćwiczeniami odnoszącymi się do realnych warunków pracy.


Korzyści ze szkolenia medialnego "Skuteczna komunikacja z mediami"

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:

1. formułować i umieszczać podstawowy przekaz w treści wywiadu,

2. odpowiadać na "trudne" pytania reportera,

3. rozpoznawać sztuczki, chwyty i podstępy używane przez niektórych dziennikarzy,

4. swobodnie i przekonująco wypowiadać się przed publicznością i kamerą,

5. kontrolować i wykorzystać przekaz niewerbalny (mowa ciała),

6. unikać pułapek prawa prasowego,

7. prowadzić aktywną politykę medialną.


Metody i formy szkolenia

1. Referowanie treści – Informacje ważne, aktualne i odpowiadające potrzebom.

2. Ćwiczenia praktyczne – Przykłady pozwalają osobiście przeżyć omawiane tematy i lepiej je opracować.

3. Praca w zespole – Dyskusja, burza mózgów, odgrywanie ról, analiza przypadku.


Proponowany program szkolenia medialnego "Skuteczna komunikacja z mediami"

9:00-10:30 – Sesja szkoleniowa (prezentacja, dyskusja, gra komunikacyjna, analiza przypadku)

  • 5 praw rozmówcy reportera
  • 10 pytań do reportera przed wywiadem
  • 15 pytań jakie może zadać reporter prasowy i jak na nie odpowiedzieć

10:30-10:40 – Przerwa na kawę

10:40-12:10 – Sesja szkoleniowa (prezentacja, burza mózgów, dyskusja, gra komunikacyjna)

  • Test: Czy potrafisz rozmawiać z reporterem przez telefon?
  • 7 medialnych porad przed występem w telewizji
  • 10 pułapek prawa prasowego

12:10-12:20 – Przerwa na kawę

12:20-13:50 – Sesja szkoleniowa (prezentacja, dyskusja, gra komunikacyjna)

  • Quiz: Czy jesteś dobrym mówcą?
  • 2 metody przygotowania wystąpienia: trudna i prosta
  • 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym

13:50-14:30 – Przerwa na obiad

14:30-16:30 – Ćwiczenia wypowiedzi przed kamerą i analiza (przerwy na życzenie)

Runda I: Trzy elementy odpowiedzi na pytanie reportera

Runda II: Kluczowe komunikaty w odpowiedziach na pytania reportera

Runda III: Odpowiedzi na "trudne" pytania

16:30-16:45 – Test końcowy

16:45-17:00 – Podsumowanie szkolenia

Jesteśmy gotowi skorygować proponowany program po poznaniu indywidualnych potrzeb uczestników i uzgodnieniu treści szkolenia. Na życzenie wyślemy ankietę do sprecyzowania potrzeb szkoleniowych.


Informacja o trenerze

Bogusław Feliszek, trener medialny, od 2000 właściciel agencji Pressence Public Relations, ponad 10 lat doświadczenia dziennikarskiego w Polskim Radiu i Telewizji, anglista, absolwent Uniwersytetu Opolskiego i podyplomowych studiów dziennikarstwa i public relations na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendysta Serwisu Światowego BBC. Wykładowca PR, reklamy i marketingu politycznego na Uniwersytecie Opolskim.


Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik otrzymuje e-book zawierający podsumowanie najważniejszych treści szkolenia.

Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:

1. certyfikat ukończenia szkolenia,

2. dostęp do regularnie aktualizowanej Bazy Wiedzy (ponad 300 artykułów o PR, współpracy z mediami, komunikacji kryzysowej i wystąpieniach publicznych),

3. możliwość bezpłatnych indywidualnych konsultacji przez e-mail przez 90 dni od zakończenia szkolenia na tematy omawiane podczas szkolenia – konsultacji udziela Bogusław Feliszek.

W trosce o najlepsze i trwałe efekty rekomendujemy zapoznanie się przed szkoleniem medialnym z naszym bezpłatnym "Krótkim kursem PR".


Inwestycja w szkolenie medialne

Koszt szkolenia medialnego "Skuteczna komunikacja z mediami" wynosi 3200 PLN netto plus 23% VAT.

Cena nie zależy od miasta, programu, stopnia zaawansowania i liczby uczestników.

W cenie szkolenia jest koszt trenera, materiałów szkoleniowych dla uczestników, konsultacji e-mail przez 90 dni od zakończenia szkolenia na tematy omawiane podczas szkolenia, dokumentacji i podróży trenera.

Uwaga: Pressence Public Relations jest czynnym i zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług, zobowiązanym do wystawiania faktur VAT zgodnie z przepisami. Jeżeli Państwo mają prawo do zwolnienia przedmiotowego lub podmiotowego, opisanego w przepisach szczegółowych do ustawy o podatku od towarów i usług lub innych ustaw mających wpływ na podatek VAT, prosimy o dostarczenie oświadczenia uprawniającego nas do zastosowania innej stawki. Oświadczenie powinniśmy otrzymać przed wystawieniem faktury VAT za szkolenie. Po wprowadzeniu faktury VAT do obiegu prawnego jedynym sposobem zmiany jest korekta dokumentu.


Warunki płatności

Płatność: do 10 dni od dnia szkolenia na podstawie faktury VAT z datą szkolenia.

Forma płatności: przelew bankowy.


Warunki przeprowadzenia szkolenia

Szkolenie może odbyć się po:

1. pisemnym zatwierdzeniu programu szkolenia,

2. podpisaniu umowy (nie później niż 10 dni przed szkoleniem).


Potrzeby techniczne

Sala szkoleniowa, projektor multimedialny (najlepiej min. 3500 ANSI Lumenów), ekran projekcyjny (przekątna min. 85 cali), ewentualnie także notebook skonfigurowany z projektorem.


Ważność oferty

Oferta jest ważna do 31.05.2017.

Oferta dotyczy prenumeratorów naszego newslettera i osób, które polubiły nasz profil na Facebooku.


Kontakt

Oto trzy proste metody kontaktu z nami:

  1. Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz, który będzie automatycznie przesłany do Pressence Public Relations.
  2. Kontakt przez pocztę elektroniczną: biuro@pressence.com.pl.
  3. Jeśli wolisz kontakt indywidualny, prosimy o telefon. Nasz numer: 77 441 40 14.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  Ekspert medialny |  112 PR |  Kryzys online |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2017 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone